Uitgerekend in april 2009 !!

Hallo allemaal!

Voor iedereen die zwanger is, GEFELICITEERD!!!
Het is zo bijzonder....geniet ervan!
Ik weet nog niet of ik zwanger ben (nog geen positieve test), maar ben wel al 5 dagen over tijd. Vanavond nog maar een keer weer testen...spannend!
Een vriendin vertelde dat zij bij haar kleintje ook pas na een week een positieve test had, dus ik hou hoop!
Ik ben 28 jaar en heb samen met mijn man een zoontje van 14 maanden. We zijn sinds 8 mei bezig voor de 2e, vooral omdat we ruim 1,5 jaar hebben moeten wachten op de zangerschap van de 1e.
Door de vermoeidheid en het drukgevoel in mijn onderbuik, denk ik dat ik wel zwanger ben. Omdat ik niet echt zere borsten heb (ze jeuken wel een beetje), twijfel ik ook weer. Maar misschien komt dat ook wel doordat ik tot afgelopen donderdag zelf heb gevoed (toen vond mn zoon het goed geweest!). Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hou jullie op de hoogte, want als ik wel zwanger ben, zal ik 24 april zijn uitgerekend!

Hi ladies,

allemaal van harte en/of succes met testen. Zo spannend allemaal!
Er is een speciaal forum voor april-2009-mama's, komen jullie daar gezellig heen?

Groetjes Jannie

YES!!!
Net (na 5 dagen overtijd) eindelijke een vage, maar positieve test!!!
We zijn zo blij!! We hebben een vreugdedansje door de kamer gemaakt!
Als alles goed gaat ben ik 24 april uitgerekend!!
Dit wordt ons 2e kindje, we hebben al een zoontje van 14 maanden (wordt best heftig!)
Morgen eerst de internist bellen (ivm mn eigen gezondheid) en hopelijk over 2 weken de eerste echo, dat heb ik bij de eerste (en de miskraam daarvoor) ook gehad!
De vorige keer zijn we ruim 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden en nu was het na 3 menstruaties raak!!

YES!!!!!

Hallo, ik ben Eveline 23 jaar oud en nu 5 a 6 weken in verwachting.
Het word wel spannend omdat ik de vorige keer eind van de 6de week een miskraam kreeg.
2 september ga ik voor een echo, als het een beetje klopt qua berekeningen ben ik rond de 10e van april uitgerekend.

groetjes eveline

hallo,
ik ben chantalle, ben 23 jaar en nu 5 weekjes ongeveer zwanger! Ben dus ook in april uitgerekend!! dit is mn tweede kind!! grtjes

Hey Hallo iedereen van harte gefeliciteerd!!!!

Ik ben Ynske en ben vrijdag 7 weken zwanger!!! ik was net voor mijn trouwen met mijn ehm man Raymon al begonnen en een dag na ons trouwen, 8/8/2008,  wisten we dat we zwanger zijn!!! sinds ik de test heb gedaan krijg (5 wkn) kreeg ik zeurende pijn en werd ik tot vandaag steeds meer moe... maar erg vind ik het niet... ik voel dat ik zwanger ben... dat ik weer het fijne ervan...

ik ben 10 april uitgerekend!!! en zelf  ben ik van 20 april... het toppunt zou zijn als mijn kindje op 8 april komt!!! dan schrijf ik naar de krant! lang verhaal...

Groetjes van Ynske

quote: MaikeSanne schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2008 16:05:11'));

Hallo

Ik ben Maike Sanne, 24 jaar  en nu 5 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste beebs.
Ik ben uitgerekend op 2 april 2009..
Zijn er nog meer in maart/april uitgeteld zodat we ervaringen uit kunnen wisselen ???

hallo,

ik ben miranda ,23 jaar en zwanger van ons eerste kindje.ben 28 april 2009 uitgeteld.

Terug
Bovenaan