M Marelse aug 4, 2016 #9 Karlijn hebben jullie al een dochter of een zoontje? Wij hebben een zoontje van 3.5. Hier nog niet echt klachten, vermoeid maar jaa mooie reden om lekker rustig aan doen
Karlijn hebben jullie al een dochter of een zoontje? Wij hebben een zoontje van 3.5. Hier nog niet echt klachten, vermoeid maar jaa mooie reden om lekker rustig aan doen
E EllieBellie14 aug 4, 2016 #12 Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 10 april uitgerekend en in verwachting van ons eerste kindje
K karlijn123 aug 4, 2016 #13 Marelse.. ik heb een zoontje van bijna 3! Een heerlijk jochie super lief alleen nog niet klaar om zijn speelgoed te gaan delen!
Marelse.. ik heb een zoontje van bijna 3! Een heerlijk jochie super lief alleen nog niet klaar om zijn speelgoed te gaan delen!
N Niezo aug 4, 2016 #14 Allen gefeliciteerd! Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan. Hebben jullie allemaal een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
Allen gefeliciteerd! Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan. Hebben jullie allemaal een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
E EllieBellie14 aug 4, 2016 #15 Ik heb zodra ik de positieve bloeduitslag van de huisarts had, gelijk verloskundige gebeld. Heb voor de 24ste mijn eerste afspraak staan! En jullie?
Ik heb zodra ik de positieve bloeduitslag van de huisarts had, gelijk verloskundige gebeld. Heb voor de 24ste mijn eerste afspraak staan! En jullie?
A Anoesja aug 5, 2016 #16 Gefeliciteerd!!! Leuke berichtjes allemaal!! wij zijn uitgerekend op 7 april van ons eerste kindje