Uitgerekend in april 2017

Hallo dames,

Ik ben in blije verwachting van mijn derde kindje en op 4 april uitgerekend! Ondanks dat het mijn derde zwangerschap is vind ik het weer erg spannend en kijk al uit naar de geboorte. In de tussentijd vind ik het leuk hier met moeders te chatten die ook zwanger zijn.

Groetjes en een fijne dag nog :)

Hallo (aanstaande) moeders,

Ook ik ben in april uitgerekend, 2 april om precies te zijn. Zou iemand mij aan willen melden bij de fb groep? Mijn naam is Susanna Zweeris-Meerkerk.

Alvast bedankt!

Gr. Susanna

Hallo allemaal,

Mijn naam is Naomie, 32 jaar en mijn man en ik verwachten ons eerste kindje (een meisje) rond 19 april 2017.

Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en ik zou het leuk vinden als iemand mij kan toevoegen aan de fb-groep (Naomie Lucassen-Niesink).

Groetjes, Naomie

Hey dames,

mijn naam is Vanessa van der Vlies, 34 jaar en wij verwachten ons eerste kindje op 29-04-2017. Spannend!

Kan iemand mij aub toevoegen aan de fb groep?

Xx

Hi Dames,

Mijn naam is Kathelyne van den Berg, 35 jaar en verwachten ons eerste kindje, dochter, op 8-04-2017.

Super spannend!

Kan iemand mij toevoegen aan de FB groep?

Liefs Kathelyne

Hoi dames,

Mijn naam is jantine hommersom wij verwachten ons eerste kindje op 3 april 2017. Heel spannend allemaal en super leuk!! Kan iemand mij toevoegen op de Facebook groep? ?

Groetjes jantine

Terug
Bovenaan