Uitgerekend in april 2017

<p style="text-align: left;">niezo, het kan volledig anoniem in een besloten groep, alleen wat in de groep word besproken kan iedereen in de groep lezen.</p>
<p style="text-align: left;">De 'buitenwereld' kan niet mee lezen en niet kan zien dat je lid bent van de groep.</p>
<p style="text-align: left;">bij ons weet alleen me beste vriendin het (heeft zelf een dochtertje van bijna 1jaar) die geeft veel advies. En op me werk 1 collega ivm veel zwaar til werk. De rest wil ik pas na de termijnecho het nieuws vertellen

Heee lieve meiden!

Ik ben ook zwanger van me eerste kindje en uitgerekend rond 5 april vind het allemaal nog erg spannend qua symptomen ben ik erg moe en sochtends wat misselijk zere borsten en ze worden ook al wat gespanner hebben jullie ook last van lichte krampjes in je onderbuik ik had ergens gelezen dat dat de banden zijn die aan het oprekken zijn hihi ik heb 30 augustus mijn eerste echo ik ben dan 9 weken zwanger

Hallo !

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me ook aan bij April2017❤️

er is ook een ander forum van Wij en daar is ook al een fb aangemaakt, sweet mama's met als foto een teddybeer geloof ik...

succes allemaal

Gefeliciteerd allemaal!!

Ook wij zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 8 april.

Super spannend allemaal!! Weinig kwaaltjes, als soms wat krampen, maar dat zal erbij horen.

22 augustus hebben we de eerste echo.

Hey dames,

Ik ben nu ook ruim in de 5e week en uitgerekend halverwege april volgend jaar. Voor ons is het de eerste en ik vind het zo onwerkelijk dat het nu dan toch echt lijkt te gaan gebeuren.

Ik heb eind deze maand een vitaliteitsecho en dan halverwege september de termijnecho. Heel spannend, ik hoop zo dat alles goed is.

Ik heb het afgelopen weekend mijn beste vrienden verteld en komende weken vertellen we het alleen onze ouders.

Hebben jullie al veel klachten? Ik had vorige week behoorlijk kramp, daarna werd het rustig. Vandaag een beetje dizzy en misselijk.

Anyway gefeliciteerd! En leuk om zo contact te hebben!

Terug
Bovenaan