Uitgerekend in april 2017

Goedenavond allemaal!

allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ook ik wil graag in de FB groep, mijn naam Mariet Poelen Bakker.

Ik ben uitgerekend op 17 april en verwacht een tweeling! Super leuk en spannend, we hebben al een klein mannetje Sjors :)

Groetjes Mariet

Hi dames
<p style="text-align: left;">Allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen! Ik dacht in mei uitgerekend te zijn maar inmiddels is mijn uitgerekende datum op 30 april gezet. Dus ik sluit me graag aan bij dit gezelschap :)</p>
<p style="text-align: left;">Zou iemand me toe willen voegen aan de FB groep? Mijn naam is Judith voor den Dag. Alvast dank!</p>
Benieuwd hoe jullie je voelen? Hier gaat het nogal met ups en downs ;) Zijn er meer dames die met 9,5 week al een behoorlijk buikje hebben? Ik krijg met geen mogelijkheid m'n spijkerbroeken meer dicht....

Wij gaan overigens ook voor de combinatietest, mede gezien mijn leeftijd (36) Had liever gelijk een NIPT test gedaan maar dat kan nog niet in NL zonder diagnose. Overweegt iemand van jullie een NIPT test?
<p style="text-align: left;">Groetjes Judith</p>

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

ik ben zelf uitgerekend op 18 april 2017.

ik zou heel graag bij de Facebook groep komen. Wil iemand mij toevoegen?

Mijn naam is:

Saskia broens-van erven

Hallo,

volgens mij is het gelukt met mezelf aanmelden voor de groep, klopt dit?

Noortje van Grevengoed

Afgelopen maandag de 12 weken echo gehad, alles zag er gelukkig goed uit! Aankomende maandag mogen we alleen nog n keer terug voor een meting, kleine Uk was aan het vervelen en wou absoluut niet goed gaan/blijven liggen voor de meting. Aanstaande maandag nog een keer kijken dus :)

hoe is het met jullie?

Hoi allemaal!

Leuk om jullie verhalen te lezen ! Ik ben 8 april uitgerekend.

ik hoop stiekem dat onze kleine wat eerder komt. Het lijkt mij niets om maar te wachten na je uitgerekende datum! Bij al mn 3 zussen en moeder kwamen de kleintjes (iets) te vroeg.

Hebben jullie dat ook? Ik kan niet wachten !!

Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met zijn zwangerschap!

Ik ben Lianne en nu 13 weken zwanger. Ik sluit mij graag aan bij de april-groep.  Ik ben de 19e van april uitgerekend!

Kan iemand mij toevoegen op de FB-pagina?

Naam: Lianne Meijer

Terug
Bovenaan