Uitgerekend in april 2017

Hoi,

ik ben 11 april uitgerekend van ons 1e kindje.

komende vrijdag weer een echo, zo'n zin in!!!

Ik zal dan rond de 15,5 week zwanger zijn en ze gaan kijken of ze het geslacht al kunnen zien... ben zo benieuwd...

wat duurt wachten dan nog lang ☺️

Hallo allemaal!

Allereerst gefeliciteerd! Mag ik ook bij de FB groep. Begrijp ik het goed dat er twee zijn? Of zie ik dat verkeerd. Zoals ik begreep is er een van Anoesja en een via die laatste url? Of is het toch dezelfde?

Ik ben Selena, nu 12w6d zwanger van mijn 2e. Mijn eerste is een lief knulletje van 3.

Groetjes Selena (Lindemann)

Hoi allemaal!

Ik ben annemieke en nu 13w en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje.

Ik ben 23 april uitgerekend.

Ik zal de facebook groep opzoeken.

Groetjes

Heb me aangemeld bij hopelijk de juiste facebook groep (denk het wel) met onze jongen alles goed! Met mij ook weer, even in ziekenhuis gelegen ivm uitdroging door waarschijnlijk een griep of virus maar gelukkig weer hersteld. Hier is 't rustig, is iedereen verhuisd naar facebook? Groetjes!

Hallo allemaal!

Ik zou ook graag lid willen worden van de facebook groep. Zou iemand mij willen toevoegen? Ik ben Elisa van Leeuwen en 9 april uitgerekend van ons eerste kindje. Volgende week vrijdag hebben wij de 20 weken echo. Wat is dat spannend zeg!!!

Hallo mamma's

Ik ben moniek, 33 jaar oud en zwanger van onze eerste kindjes.

Officieel ben ik uitgerekend op 9 april, maar die datum ga ik niet halen omdat ik in verwachting ben van een eeneiige tweeling die alles delen. Dus ze zullen hoe dan ook eerder ter wereld gaan komen.

Echte kwaaltjes,op banden/bekkenpijn en maagzuur heb ik gekukkig niet. lig alleen wel met besrust omdat ik vier weken terug al wat vruchtwater ben verloren.

Maar het Is weer aan het toenemen en ze groeien beide goed. eentje bleef even klein maar Is een inhaalslag aan het voeren. :)

Klein voordeeltje ervan Is dat we wekelijks een uitgebreide echo krijgen en eerljjk gezegd Is het wel heerlijk om die kleintjes wekelijks te zien.

Vrijdag mogen we een dagje naar Leiden voor extra onderzoek en echo's

Hallo dames!

Ik ben Chantal (29 jaar) en uitgerekend op 11 april 2017 van onze eerste... sinds 2 weken weten we dat het een meisje is! super spannend allemaal! Ook ik lees in alle berichten hier iets over een fb pagina en ik heb zelf geprobeerd om deze te vinden,zonder succes... is er iemand die mij kan toevoegen? Ik zou het enorm leuk vinden om mee te kletsen!

Xx Chantal van Bodegom

Terug
Bovenaan