Uitgerekend in april 2018

Hoi dames. 
Wat leuk om alle verhalen te lezen
Zelf ben ik ondertussen 8 weken en 6 dagen zwanger. En uitgerekend op 25 april. 
Heb al eerder een mailtje gestuurd voor de Facebook pagina, maar heb geen uitnodiging gehad. Weet iemand wie de groep beheert? Kan ik haar toevoegen??
zou me erg leuk lijken om daar lekker actief bezig te zijn en alle verhalen te horen. 
Liefs

Volgens mij is de beheerder van dat email adres hier niet actief meer.
Ik zal in de Facebook groep wel even een oproepje plaatsen of ze naar dat mailadres kunnen kijken.

Gefeliciteerd allemaal!
Ik was uitgerekend op 9 april, maar door de laatste echo is de datum nu vastgesteld op 3 april 2018!

Ik heb nergens last van, alleen oneffenheden op mijn huid (acne) maar niet extra plassen, geen stemmingswisselingen etc.
Wat verloopt dat bij iedereen dan anders!

Hallo mama's (to be)!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding communicatie. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig ;)
Zouden jullie zo lief willen zijn deze enquête in te vullen?

https://www.survio.com/survey/d/A4U7O3P9D5A3X6W3F

Ik zou jullie heel dankbaar zijn! Er wordt ook een leuk prijspakket verloot op maandag 9 oktober onder de respondenten!

Hi allemaal,
gefelicifeerd! Zelf ben ik 22 april uitgerekend van ons eerste kindje. Gister een positieve nipt uitslag gehad, dus nu is het helemaal echt! Ik zou ook graag bij de Facebook groep komen als dat kan :)

Er staat in het topic ergens een emailadres. Via die kun je je aanmelden! Is een leuke fb groep!!
Hier inmiddels 15+5 en net te horen gekregen dat we een zoon verwachten!!

Terug
Bovenaan