Uitgerekend in april 2018

Hi Jolinca,
Een lichte streep is ook een streep... Al opnieuw getest?

Ik heb woensdag te horen gekregen dat mijn werkgever mijn contract wil stopzetten. Hij schok zich dood toen ik zei dat ik in verwachting ben. Ik ben erg benieuwd hoe dit nu gaat aflopen. Ik wil er geen onnodige stress van. Maandag hebben wij onze eerste echo, ik zie er zo naar uit!!
Ik doe mee met moeders voor moeders. De test was super positief! Naar al die streepjes wil ik nu ook wel iets echts zien.

Ik voel mij continue misselijk, mijn borsten zijn gevoelig en lijken al andere vorm aan te nemen en ik moet steeds maar boeren, oeps.

Zolang ik mij niet goed voel zal het wel goed zijn, denk ik maar.

Hoi hoi ik ben voor de eerste keer in verwachting. Onze uitgerekende datum is 4 april. Het lijkt me leuk om te zien hoe jullie het ervaren. Ik tot nu toe met veel misselijkheid en overgeven. 

Hoi Dames,

Ik ben ook nieuw hier.
ik ben morgen 7 weken zwanger van ons eerste kindje.26 sept hebben wij onze eerste echo.
Ik voel me heel erg moe en soms beroert verder mag ik niet klagen.
Momenteel wonen wij op Sicillie, heel spannend allemaal!

volgens de berekening ben ik 22 april 2018 uitgerekend.

groetjes ellie

Hi allemaal! Ik lees al enkele dagen mee op meerdere april fora en vond t leuk om ook mee te schrijven. Ik ben 6 weken zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend rond Koningsdag (volgens eigen berekening, ik heb nog geen echo gehad). Voor wat betreft de kwaaltjes doe ik overal aan mee; moe, misselijk, gevoelige borsten, mood swings, slecht slapen, slechte huid, verkouden, kortademig, etc. Geen pretje maar ik realiseer me wel dat het allemaal komt doordat er een klein wondertje aan het groeien is. 

Leuk om met jullie de ervaringen te kunnen delen hier!

Hallo allemaal! Als eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wij weten intussen ook een paar weken dat er een mini mensje in mij groeit. Vandaag de eerste echo gehad en man man wat waren we zenuwachtig. Phoe eej wat spannend. Hadden jullie dat ook zo erg?? Gelukkig zag het er goed uit en het hartje ook zien kloppen. Heel mooi. Ik ben nu 7.5 week zwanger en mag niet klagen wat betreft kwaaltjes alleen de vermoeidheid vind ik soms lastig. Er komt niks uit me handen precies als ik van alles wil gaan doen. Is niet echt mijn ding om daaraan toe te geven maar ik moet nu wel haha 
Ik denk dat wij half april zijn uitgerekend maar dat horen we bij de volgende echo. Hoe gaat het verder met iedereen?? 

Vanochtend de 2e echo gehad :) op de eerste echo kon je haast niks zien en dus toen ook geen foto mee gekregen. Vanochtend was het al zo groot als een boontje zoals de verloskundige had gezegd haha. Ik ben nu 9 weken en 11 april uitgerekend. Zo spannend nu! 21 september heb ik de groei echo!! Alleen heb ik nu sinds maandag last van ochtendmisselijk heid :(.. maar ook dat gaat weer over. Alles voor de kleine!

Hai!
Gefeliciteerd!! 
Ik ben nu derde verwachting en uitgerekend rond 25 april. Over 2 weken eerste echo. Benieuwd!! Andere 2 zonen van 1,5 jaar en ander net 3 jaar oud. Ja ik heb last van extreem vermoeidheid en erg honger. Verder ook last van si gewricht. Ik hoop komende maanden genieten!;-) 

Terug
Bovenaan