Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Hoi!

Ik weet sinds dinsdag dat ik, na 14 maanden proberen, zwanger ben.
Het is allemaal nog heel pril, zit net in week 5. Ik hoop dan ook dat alles goed blijft verlopen!

Wij verwachten nu ons 1e kindje en dat zou zijn voor 3 augustus 2009.

Nog meiden die dan uitgerekend zijn?

Groetjes

Hoi meis,

Van harte gefeliciteerd! Zo zie je maar weer, de aanhouder wint!
Ik hoop me ook heel snel bij jouw clubje aan te mogen melden!
Aanstaande woensdag mijn NOD, 8e ronde dus ik vind het zo langzaamaan ook wel eens tijd worden dat het raak is hihi

En jij na 14 maande, zijn jullie naar de dokter geweest of hebben jullie geduldig afgewacht?

Groetjes,

Missy

Siem, tof dat ik je nu hier ook tegen kom meid! Hoe gaat het met jou?
Ik voel wel vanalles in mijn buik en ben vaak moe, maar voor de rest gaat het super! Bovendien hebben we het woensdagavond nog aan mijn ouders vertelt en die waren in de wolken.
Mijn ma wist me toen te vertellen, dat zij nooit misselijk is geweest tijdens de zwangerschap, dus ik hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn!

Miss Dovie, ik duim alvast voor je!
We zijn nog niet daar de dokter geweest, ik ga maandag bellen naar de gyneacoloog voor afspraak.
Ik vermoed dat ik dan pas eind dec zal moeten langsgaan. Al hoop ik natuurlijk dat het vroeger kan.

Fijn weekend!

Groetjes

Babeken

Hey!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Misschien stomme vraag... maar klopt 3 augustus wel? Zat eens te rekenen, maar op 1 januari zal je 11 weken wezen, dus dan nog 29 weken te gaan, kom ik uit rond de 20 juli.. 2 weekjes eerder dan je aangeeft? Ik kan het mis hebben hoor....

Geniet er lekker van!!

Liefs Rixt

Rixtmeisje, bedankt! Ik weet het niet zo goed, de ene berekening geeft me 27 juli (site predictor nl), de andere dan weer 3 augustus (site predictor be). Vind het ook een beetje vreemd, dat zij beide andere data weergeven.
Ik denk dat ik het pas correcter zal weten, na een bezoek aan de arts... Afwachten dus, zolang we maar zwanger zijn

Groetjes  

Hey,

Ben ook 5a6 weken zwanger volgens de verloskundige .
Dit word mn tweede ik heb een dochtertje van 2jaar Shaylin.
Ik denk zelf dat ik al wat verder ben dan 5a6 weken heb namelijk al een buikje????
Ze zeggen wel dat jer bij de tweede sneller een buikje krijgt maar ik vind het wel heel snel na 5 weken. Nog 6 weken en dan weten we het als we de echo hebben gehad.

Groetjes Kimmaya

hoi babeken
Volgens mij hebben we nog een tijdje in de zelfde topic getypt op het zwanger worden forum Wat een ontzetttend goed nieuws dat je zwanger bent!
Geniet van je zwangerschap en van alles erom heen
groetjes mira mv marek en 12 weken zw van ?

Terug
Bovenaan