Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!! Yeahhhhhhhh!!!!!!!

Ik wist het zo zeker dat ik niet meer kon wachten met testen en meteen een dikke vette streep. Ik ben helemaal happy!!!!!!

@Babeken: ik had al ff gespiekt op het oude nod in  oktober forum en zag idd dat je je nod veel eerder was dan die van mij. Je mag vast nog wel meedoen op het juli-forum...hahaha. Maar ja, je bent zwanger....daar gaat het om, toch?!

Nikita: Volgende week pas nod en nu al testen? Jij bent wel erg ongeduldig.....haha. Ik heb juist gewacht tot een paar dagen na mn nod omdat ik vreselijk baal van een negatieve test. Ik wist idd ook al een week van te voren zo goed als zeker dat ik zwanger was omdat ik typische kwaaltjes had die ik herkende van mn eerste zwangerschap. Als ik jou was, zou ik igg nog even wachten tot je nod. Zo zonde van al die dure testen. En ik hoop natuurlijk dat je snel een positieve test in handen hebt. Succes!!!!!!!!!!!!!!

Zullen we alvast een lijstje maken?????

Naam                                  
Leeftijd  
Ronde  
Kindje  
Uitgerekend                        

Mex
29
5e
2e
03 augustus 2009
Ik hoop dat er veel zwangeren bijkomen deze maand en we lekker de komende spannende en geweldige tijd met elkaar kunnen meebeleven.

hey super dat je zwanger bent :D
ja ik had ergens gelezen dant je ook voor je nod kon testen asl je maar snel genoeg hcg aan maakt en ik heb er al 2 en die waren bij 2 dagen overtijd ongeveer direct dikke streep dus had dat vrij vlug in urine
ik ga morgen vroeg gewoon weer testen want dat is ongeveer 4 dagen voor mijn nod
ik haal de testen van kuidvat 2 voor 5 euro dus valt mee hoe duur
ik wens je fijne zwangerschap en hoop ook dat ik gelijk heb en dat ik er vanaf mogguh ook bij hoor
groetjes

Dag meiden,
Ik ben ook inverwachting en uitgerekend op 01-08-2009!!!
We hebben vorige week de test gedaan. En we geloofde het niet dus we hebben er drie gedaan. Maar toch echt alle drie positef.
Het word onze tweede, we hebben al een zoon die bijna twee word.
Ik ben nu dus vijf wkn en heb ook al een buikje (dit las ik bij iemand anders ook).
Leuk om zo alle verhalen te lezen.
Tot gauw,

Hoi meiden,

Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben en ik ben 30 juli uitgerekend, mag ik er bij jullie dan wel bij ondanks jullie van augustus zijn? UIteindelijk zal ik toch wel later bevallen hahahaha.

Ik  heb in augustus al een keer een miskraam gehad helaas. Nu ben ik dus heel erg onzeker! Ik heb weinig klachten, soms misselijk en wel erg gevoelige borsten. Af en toe voel ik mijn buik en mijn rug, verder voel ik me goed.
Hoe voelen jullie je?
22 december heb ik mijn eerste echo.............zo spannend.

Babeken jij zat toen ook in het augustus forum toch..........wat fijn dat je ook zwanger bent. Hoe gaat het met je?

Nou ik hoor snel van jullie.

Groetjes

Hallo,

Nou, hier is er nog 1 hoor: Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben.
Ben zoals het nu lijkt uitgerekend op 08-08! Ik wens alle (mede)zwangeren een heel voorspoedige zwangerschap toe en hoop dat er nog velen zullen volgen....

Hey gezellig!!!!! Alweer wat zwangeren erbij. Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

@Angelsky: natuurlijk mag je er hier bij. Misschien kunnen we straks wel een "uitgerekend rond 1 augustus" topic opstarten. Dan zal het een iets kleiner groepje zijn. Want als je kijkt naar die andere topics (juli, juni) daar zijn zoveel zwangeren dat het moeilijk is om dingen van elkaar bij te houden.....haha. Ik kan me voorstellen dat je je nu erg onzeker voelt als je al een miskraam hebt gehad. Wel fijn dat je echo al staat gepland. Ik ga maandag maar eens de vk bellen.

@Char: voor mij wordt het ook de 2e, heb een dochter die in feb 2 wordt.

Naam                                  
Leeftijd  
Ronde  
Kindje  
Uitgerekend                        

Babeken

27 juli 2009

Angelsky

30 juli 2009

Char

2e
01 augustus 2009

Mex
29
5e
2e
03 augustus 2009

Jan

08 augustus 2009
Ik heb jullie ook in het lijstje gezet. Als je het leuk vindt, kun je de rest van de info zelf even aanvullen. Veel plezier met jullie prille zwangerschap. Ik geniet iig al met volle teugen......hahaha.

Dag mede-zwangeren!

Allemaal gefeliciteerd!
Ik ben Saskia, 28 jaar en voor de eerste keer zwanger! en dat na 1,5 mnd oefenen
Ik heb 14 november mijn eerste positieve test gedaan en heb mijn eerste echo gehad...ze weten nog niet wanneer ik uitgerekend ben maar ws begin augustus.
Vrijdag heb ik de tweede echo en weten ze precies wanneer de dag is!
Vooralsnog houden ze het op vandaag 6 weken...
wel spannend allemaal.....

liefs Sas

quote: angel_sky reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2008 11:23:59'));

Hoi meiden,

Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben en ik ben 30 juli uitgerekend, mag ik er bij jullie dan wel bij ondanks jullie van augustus zijn? UIteindelijk zal ik toch wel later bevallen hahahaha.

Ik  heb in augustus al een keer een miskraam gehad helaas. Nu ben ik dus heel erg onzeker! Ik heb weinig klachten, soms misselijk en wel erg gevoelige borsten. Af en toe voel ik mijn buik en mijn rug, verder voel ik me goed.
Hoe voelen jullie je?
22 december heb ik mijn eerste echo.............zo spannend.

Babeken jij zat toen ook in het augustus forum toch..........wat fijn dat je ook zwanger bent. Hoe gaat het met je?

Nou ik hoor snel van jullie.

Groetjes

Hoi Angel-sky

gefeliciteerd ;)
Ik ben nu ong 6 wk en ik voel me net als jij....
de himalaya aan de voorkant is nu al een no-touch-zone geworden :S
verder inderdaad de krampjes....die vind ik een beetje eng maar vooral heel veel maagzuur en boertjes.
Ik had ook een beetje een zeurende rug al een paar dagen....
Wat ik tot nu toe het vervelendste vindt is dat ik niet kan slapen!!
Wat ik ook doe....overdag ben ik kapot en probeer ik wakker te blijven maar tegen de tijd dat ik naar bed ga....klaarwakker...
Wat vervelend voor je dat het in augustus niet goed is gegaan, kan me voorstellen dat je het nu wel eng vindt ja....bij mij begint de onzekerheid nu toe te slaan...ik heb vrijdag 5 dec een echo...als het goed is ga ik dan voor het eerst het hartje zien....ik hoop dat ik dan een beetje gerustgesteld ben...eng blijft het toch een beetje hoor!

liefs

Terug
Bovenaan