Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Kimmaya, ik heb in ieder geval nog geen buikje... maar dat zal wel komen.
Ik heb op 19 december mijn eerste afspraak bij de gyn. Kijk er echt al naar uit, het wordt dus aftellen de komende 4 weken!

Mira, idd we zijn mekaar al eerder tegengekomen. Is wel tof om jullie zo terug hier ook tegen te komen! Hoe gaat het ermee? Niet te veel klachten of ongemakken?

Geniet ervan dames en tot later!
Babeken

hey
ja dat is inderdaad leuk! ik voel me dit keer eigenlijk hartstikke goed dat was bij marek echt wel anders toen ben ik zo'n 6 maand misselijk geweest.
Alleen groei ik dit keer een beetje hard je kan er nu al echt niet meer omheen hahaha..
wanneer heb jij je eerste echo en voel je je verder helemaal goed of ben je erg misselijk?.
groetjes mira

Haha mira, dat zwanger zijn kan wel eens als uitvlucht gebruikt worden hé!
Eigenlijk voel ik me wel goed, heb nergens last van behalve vermoeidheid...
Voel ook wel dat er wat aan het veranderen is in mijn buik, maar dat is het voorlopig wel.

Slaapwel!

Hoi, hoop dat ik me hier ook snel aan mag sluiten. Ik had deze week ongesteld moeten worden (ronde 5, 2e kindje) maar gelukkig nog niets aan de hand. Mijn borsten zijn erg gevoelig en heb veel last van mn onderrug. Erg herkenbaar van mijn 1e zwangerschap. Ik denk dus echt dat ik zwanger ben. Joepie!!!! Vanavond of morgen testen. Spannend!!!!!!
Als het zo is, ben ik ook 3 aug uitgerekend.

@Babeken: ik las dat je niet precies weet wanneer je bent uitgerekend. De volgende methode houden de artsen ook aan. De eerste dag van je laaste menstruatie + 9 maanden + 7 dagen. Dus je moet net als mij, 27 okt je laaste ongi hebben gehad om 3 aug uitgerekend te zijn. Mocht het tijdens de termijnecho meer dan een week afwijken (door een hele lange cyclus bv) dan stellen ze het alsnog bij. Nou, duim voor mij. Hoop dat ik morgen kan melden dat ik zwanger ben.

hey mex, denk eerder dat ik nog in juli uitgerekend ben, heb nog eens enkele andere site bezocht en daar kom ik telkens terug uit op 27/07/09.
Blijkbaar heb ik dus deze topic opgericht en hoor ik er zelf niet bij (haha), mar ja zolang we maar kunnen babbelen niet waar!
Jij succes met het testen en hopelijk kom je terug met positief nieuws!

hey dames !!
ik hoop dat alles beetje goed gaat is nog niet zo druk met augustus zwangeren
ik moet pas volgende week mijn nod krijgen maar ik ben er nu al voor 90% zeker van dat ik zwanger ben hebben jullie dat gehad ??
ik heb al 2 testen gedaan maar dan overdag wel negatief
maar ik weet het gewoon en zal nog wel te vroeg wezen
ik ga morgen vroeg gewoon weer testen net zolang tot dat ie posie is
ik hoor graag jullie reactie

Terug
Bovenaan