zo, wat een boel zwangeren zijn er weer bij gekomen, wat leuk, allemaal gefeliciteerd!
hier is gisteren de dame van moeders voor moeders langs gekomen en omdat ik gisteren precies 6 wk. zwanger was, kon ik gelijk beginnen. dus nu thuis weer elke keer in een kannetje plassen.ik wist toen ik de eerste keer de fles open draaide om het erin te doen meteen weer hoe vies de geur van dat conserveringsmiddel is...
ook heb ik dinsdagnacht de hele nacht overgegeven... ik dacht eerst dat dat door m'n zwangerschap kwam, maar ik kreeg woensdag overdag ook koorts en 's middags begon mijn zoontje ook over te geven, dus het is gewoon een buikgriep. gelukkig voel ik me vandaag alweer ietsje beter. wel nog een instabiel gevoel, maar 't is moelijk te zeggen of dat de buikgriep of m'n zwangerschap is... vorige keer werd ik nl. ook zo rond dit moment misselijk en dat hield 7 weken aan. nou ja, we zullen 't wel merken...
@ naomi: nee, ik merk nog niks aan mijn buik en borsten, eigenlijk is dat weer hetzelfde als de vorige keer. toen zag je pas met een week of 14 wat aan mijn buik en nog later aan mijn borsten. ik moet er wel bij zeggen dat ik door de borstvoeding iets te veel ben afgevallen (ben er half sept. pas mee gestopt en officieel dus weer vanaf 29 okt. zwanger), dus wsl. heeft het eerst even tijd nodig voor ik weer op mijn eigen gewicht van voor mijn eerste zwangerschap ben en gaan daarna buik & borsten weer groeien.
@ daan26: ja raar he, dat je de kinderopvang al zo vroeg moet regelen. ik heb de dame van het kdv al gebeld toen ik nog geen 5 wk. zwanger was en kreeg vorige week te horen dat we per 1 nov. 2009 een plekje hebben! we krijgen nl. voorrang omdat ons zoontje er al zit en ze was toevallig net met de planning e.d. bezig. gek idee dat m'n ouders nog niet eens weten dat ik zwanger ben en we wel al een crecheplek voor de nieuwe baby hebben (als alles tenminste goed blijft gaan qua zwangerschap)...
@ fruit: wat een leuke verrassing zeg, al kan ik me voorstellen dat je even aan 't idee moet wennen. ga toch vooral genieten van deze bijzondere periode!
nou dames, tot horens!
groetjes,
mama in amsterdamzuid