Hallo allemaal,
Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik al zwanger ben. Ik heb 6/11 mijn mirena laten verwijderen en ben gelijk in de 1e ronde zwanger. Nu weet ik niet precies wanneer ik ben uitgerekend omdat ik nog niet 1 hele cyclus heb meegemaakt. Aan de hand van de digitest van Clear Blue ben ik gaan rekenen en ik denk dat ik 21/8 ben uitgerekend. Het is ons 1e kindje, ik vind het reuze spannend. Mijn vraag aan jullie is of jullie ook al een dikke buik hebben? Ik heb gelezen dat het je darmen zijn, maar ik kan nog maar 1 broek aan. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik mijn broeken altijd nauw aansluitend koop, dus er is ook niet veel ruimte voor opgezette darmen haha. Maar ik heb gisteren mijn 1e zwangerschapsbroek gekocht en hij zit nu al goed op mijn buik??? Verder ben ik gelukkig niet misselijk, wel erg moe. Maar dat nemen we maar voor lief! Hele fijne tijd toegewenst iedereen!
Zou iemand mij in het lijstje willen zetten? Ik vind het zo aso om het zelf te doen. Ik ben Vlinder, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde, uitgeteld op 21/8??
Liefs Vlinder