@n72; ik zal voor je duimen. Hoop dat er maandag een vruchtje te zien is. Zou anders zo balen zijn. Ikzelf ben nu ook 6 wk zwanger. Dus leef met je mee.
Voor de nieuwe mensen; leuk dat je erbij bent gekomen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ben zelf op het moment weer moe. Overdag gaat het wel, ben ik druk bezig. Stoelmassage gehad en dat is ook nooit weg. Dadelijk nog een afspraak bij de magnetiseuze. Dus zit helemaal goed in mijn energie. Ben wel ontzettend onzeker of alles bij ons wel goed is. Mag een vroege echo laten maken als ik dit wil, i.v.m. mk. Maar dit wil ik niet. Vorige keer was het mis bij de 12wk. En wil geen inwendige echo. Eerst op 31-12 gepland, maar dit is zo'n rotdatum. Dus maar 2 weken verzet naar 15-01. Dan ben ik ook al 10wk en dan is het nog maar kort naar 12wk. Hoop zo dat alles goed gaat dit keer. Hebben het verder nog niemand verteld. Misschien in het nieuwe jaar. Durf dat nog niet zo goed. Maar mag verder dus niet klagen want heb niet veel kwaaltjes. Gewoon lekker mijn eigen ding doen, en rustig aan op z'n tijd. Zo eerst maar even eten. Heb nu wel honger en man staat nog in de file. Kan ik niet op wachten.
Fijne avond allemaal.
Groetjes, Yvonne