Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

jeetje babeken wat vreselijk voor jullie, weet precies hoe je je voelt want heb het zelf ook meegemaakt in de 11e week, echt heel je toekomst valt ff in duigen.
er is misschien 1 troost en dat is dat na een mk of bbz je meestal heel snel weer zwanger bent, dat vertelde de vk toen tegen mij en ik was ind na 1 ronde weer zwanger, ik hoop dat ook voor jou.
het vervelende is alleen dat je het die ervaring de rest van je leven meedraagt, dat merk ik nu ik weer zwanger ben, ik kan nog niet echt genieten omdat ik niet zeker weet of het wel goed is.
moet volgende week woe voor echo bij de gyn. omdat ik vorige keer pre eclampsie heb gehad, wat dus ook behoorlijke impact heeft.
heb niet veel noemenswaardige klachten, af en toe bandenpijn onderin buik en afgelopen 2 dagen uurtje misselijk smorgens, maar verder weinig klachten,
gister wel pot zure haring leeg gegeten.... lache he   heel klassiek. deed ik vorige zwangerschap ook ...

groetjes

@ babeken. Jeetje wat vreselijk!!!! Heel veel sterkte morgen en ik hoop echt dat je snel weer zwanger raakt.

Ik weet hoe zwaar het is als je heel lang bezig bent. Wij zaten nu ook al ruim een jaar in de mmm en kan nog steeds niet geloven dat ik nu zwnager ben. Ik heb maandag a.s. mijn eerste echo bij de gyn en hoop dan echt dat alles goedis.

Bij de eerste was ik daar helemaal niet zo mee bezig. Was toen in 1 keer raak en we waren op huwelijksreis en meteen daarna had ik een echo en ging alles goed. Na de afgelopen moeilijke maanden durf ik nu bijna niet blij te zijn. Ben echt heel blij als maandag alles goed blijkt te zijn. Al kan er daarna natuurlijk nog steeds veel mis gaan. Ik maandag 7,5 wk zwanger en ben gewoon blij als ze dan een hartje zien kloppen.

@n72 weet jij al meer??  

Hallo allemaal,

Gisteren had ik mijn eerste echo (7 weken) en ik vond het zo spannend, omdat ik bang was voor hetgeen Bakeken dus nu meemaakt nl. een bbz.
Maar gelukkig was het allemaal goed, en was de zwangerschap goed zichtbaar met een heel duidelijk knipperlichtje in het scherm (zo mooi om te zien).

De gyn vertelde me dat op het moment ik bij hem binnenliep een kans van 15% op een miskraam had en dat dit dus nu we het hartje goed hebben zien kloppen teruggedrongen is naar 4%.
Over 3 weken moet ik dus weer komen voor een echo en als dan alles nog steeds goed is dan is de kritische periode achter de rug.

Volgens de meting op de echo zou ik ongeveer een week verder zijn, maar hij houdt de eerste dag van mijn laatste menstruatie eerst aan.

IK WAS ZO OPGELUCHT EN GELUKKIG TOEN IK WEER BUITEN STOND!!!!!!        

Maar het wordt ook steeds moeilijker mijn mond te houden.....pffffff......

Ly

Hallo allemaal,

babeken wat erg, wens je heel veel sterkte!
Ik heb deze middag m'n eerste echo gehad en ik was zeer bang omdat het de vorige keer was misgelopen.   Maar nee, deze keer alles goed.   Hebben ook het hartje zien knipperen en ook gehoord, het is zo onwezenlijk.   Zo'n klein dutske (6,7 mm) en het heeft een hartje, ongelooflijk!   Ben enkele dagen minder zwanger dan ik dacht, ben vandaag 6,4 dagen ipv 7,1.   M'n uitgerekende datum is dus ook wat verschoven, naar 9 augustus.   Ik kan m'n geluk niet op!!   Hoop dat jullie allemaal hetzelfde gaan te zien krijgen!! Volgende bezoek bij gynaecoloog op 23 januari 2009.
Liefs,
Joppeke

Hallo allemaal,

Ik ben erg blij dat ik van het forum NOD in december nu met jullie kan meekletsen.
De uitgerekende datum is 14 aug en dit is ons eerste kindje na ronde 10.

ik lees dat er meiden zijn die eerder zwanger zijn geweest, dus ik heb direct al een vraag...
ik was de afgelopen paar weken misselijk, voelde van alles, en in aanloop naar mijn nod had ik ook het gevoel dat ik zwanger was, voelde me echt anders, daarna ook misselijk. maar nu sinds 3 dagen voel ik me weer 'gewoon' en ben eigenlijk ook niet misselijk meer.
begin me ongerust te maken of dit voortekenen zijn.

ik hoor graag jullie ervaringen.

groetjes marion

@Marion; Ik ben de week rond mijn NOD ook misselijk geweest. Toen ging het een kleine 2 weken goed. Nu zit ik in mijn 7de week en nu ben ik vanmorgen vollop misselijk geworden. Ik heb ook een mk gehad en toen ging het ook zo. Dus dat zegt helemaal niks. Meestal wordt je rond de 6e-8e week het misselijkste omdat het hormoon dan het hoogste is.

Dus probeer het positief te bekijken. Je kan er toch geen lijn op trekken.

Succes.
Yvonne

hoi,
ik ben nu ook 7 weken, en ben behoorlijk misselijk.
heb vandaaag van de huisarts zitpillen gekregen, die je mag gebruiken als je zwanger bent, en die geen kwaad kunnen, ik heb er een gepakt en het gaat wel beter,
ze heten EMESAFENE !
groetjes x
ps. heb het hartje gezien op de echo

Terug
Bovenaan