Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

@n72 fijn zeg dat je nu wel een hartje hebt gezien.

Voor ons ziet het er niet goed uit. Wij hebben vandaag al echo gehad inj plaats van maandag. Er was duidelijk een vruchtzak te zien maar nog geen vruchtje terwijl ik vandaag 7 wk zou moeten zijn. Gyn zei dat dit niet veel goeds kan betekenen. Ze hebben bloed geprikt en dat moet ik maandag morgen weer laten doen en dan maandagmiddag nog een echo. Waarschijnlijk moet ik maandag dan beslissen of ik curretage wil als het dan nog niet is afgekomen. Ze zei dat het 99% zeker is dat het niet goed zit. Wij willen echter 100% zeker weten dat het niet goed is voor we beslissen wat we doen.

Ben nu echt van slag. Hoop natuurlijk dat ik gewoon minder ver ben dan we denken en er daarom geen vruchtje te zien was maar ja die kans is klein.

Hoop dat het bij jullie allemaal wel goed blijft gaan!!!

x Robin

Jeetje, wat lees ik een hoop nare berichten.
Babeken en Robin, helaas weet ik wat jullie meemaken en wil ik jullie veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie een niet al te lange lichamelijke nasleep zullen hebben, niet zozeer omdat je dan weer snel zwanger kunt worden (want ik zat daar toen echt niet direct op te wachten), maar omdat je je verlies (je droom) dan langzaam een plekje kunt geven. Mijn gedachten zijn bij jullie.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Probeer lekker te genieten (ondanks de vernoeidheid, misselijkheid en extra kilo's) want je ziet hoe een wondertje het is...

Groetjes,
Danielle

Hallo meiden.

Heb een vraagje. Zie dat de meeste een echo hebben gehad of een echo krijgen.
Nu heb ik wel een afspraak bij de verloskundige 12 januari (dan ben ik tussen de 9 en 10 weken) maar er is nog niet gesproken over een echo.
Wanneer kregen jullie te horen dat jullie een echo moesten laten maken

Debbie

@Bears; normaal geproken krijg je pas een echo bij de 12wk. Als je een mk of medische indicatie hebt, mag je eerder een echo. Als bij jou alles goed gaat krijg je een 12wk echo.

Ikzelf heb al een mk gehad en mag dus kiezen voor een vroege echo. Dan mag je zelf zeggen wanneer je deze wilt. Is wel fijn. 12 wk wachten is heel lang weet ik. Had ik de vorige keer ook. Toen had ik alleen bij 10wk heel erge bekken pijn, dus mocht ik toen ook al een echo. Bij de 12wk echo was het mis, dus aan de 10wk echo had ik niet zo veel. Je weet dan alleen of het kindje leeft. Je weet dan niet of alles goed is. Dus je moet toch de wk door.

Je kan het natuurlijk ook altijd aan je vk vragen, hoe het zit.

Groetjes Yvonne

quote: Robin79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2008 18:32:24'));

@n72 fijn zeg dat je nu wel een hartje hebt gezien.

Voor ons ziet het er niet goed uit. Wij hebben vandaag al echo gehad inj plaats van maandag. Er was duidelijk een vruchtzak te zien maar nog geen vruchtje terwijl ik vandaag 7 wk zou moeten zijn. Gyn zei dat dit niet veel goeds kan betekenen. Ze hebben bloed geprikt en dat moet ik maandag morgen weer laten doen en dan maandagmiddag nog een echo. Waarschijnlijk moet ik maandag dan beslissen of ik curretage wil als het dan nog niet is afgekomen. Ze zei dat het 99% zeker is dat het niet goed zit. Wij willen echter 100% zeker weten dat het niet goed is voor we beslissen wat we doen.

Ben nu echt van slag. Hoop natuurlijk dat ik gewoon minder ver ben dan we denken en er daarom geen vruchtje te zien was maar ja die kans is klein.

Hoop dat het bij jullie allemaal wel goed blijft gaan!!!

x Robin

hoi,
bij ons was in eerste instantie ook niets te zien, afgelopen maandag ook helemaal niets, afgelopen vrijdag extra echo gehad en nu wel wat te zien.
misschien ben je nog heel pril, ik ben nu aan mijn 7 de week bezig.
heb nu alleen minder klachten, mijn borsten doen mnder pijn . kan dat ?
grtz x

Hoop dat het bij ons ook goed blijft gaan.
Vanmorgen toen ik wakker werd heb ik wat bloed verloren daarna gelukkig niet meer maar ben nu wel erg onzeker.
Twijfel een beetje of ik nog een test zou doen of dat ik de verloskundige ga bellen maandag. Als het blij het verlies van vanmorgen blijft kan het in elk geval geen miskraam zijn geweest. (denk ik).

Debbie

Goedemiddag jongedames (dat mag ik zeggen want ik ben de oudste :)),

Hier alles goed, woensdag de 31e om 10.00 uur een afspraak bij de gynocoloog in het St. Franciscus. Vanwege mijn leeftijd hoef ik niet naar de verloskundige maar heb ik meteen een medische indicatie. Hoop dat voor nu alles ok is en we een heerlijke oudejaarsavond kunnen vieren.
Vandaag volgens mijn statistieken 5 weken en  5 dagen zwanger, stelt nog niet zoveel voor dus.
Heb geen klachten behalve zeer pijnlijke, woest aantrekkelijke, Pamela Anderson jaloers makende borsten.  Wel afgelopen  donderdag van  19.45 uur tot 06.55 uur geslapen,  was blijkbaar even nodig...  Nu gaat het weer, bruis van de energie! Hahahahaha...
Wat ik wel ongelofelijk mis is mijn vertrouwde glaasje wijn tijdens het koken en het eten :-(

Allemaal alvast prettige kerstdagen gewenst en tot  na de 31e!  

Babeken en Robin, wat naar meiden. Babeken, heel veel sterkte meid in het ziekenhusi. En Robin, hopen hopen hopen dat die gyn verkeerd zit en misschien die ene procent toch goed is?

Voelden jullie je nog wel zwanger of merkte je ook al andere dingen? Hadden jullie al een gevoel dat het niet goed zat?

Ik moet maandag, ben erg benieuwd en houdt toch ook wel overal rekening mee.

Sterkte meiden, kus!
Naomi

Terug
Bovenaan