zo hehe daar ben ik eindelijk dan weer eens! hoop dat het allemaal goed met jullie gaat? ik heb net een verhuizing achter de rug, geloof me normaal aan geen hobby, maar nu met je zwangere lijf al heelmaal niet! wat ben ik afgedraaid zeg! maar.......buiten dat gaat alles goed! ben ondertussen voor de eerste x bij de verloskundige geweest en had het gebruikelijke intake gesprek. nu gaan we 5 februari voor de eerste echo! spannend joh!! ik vind het echt voorbij kruipen tot die tijd...je wil zo graag die zekerheid! en ik wil het nu eindelijk wel gaan vertellen en van de daken schreeuwen! wij hebben er nl voor gekozen om tot de eerste echo te wachten, maar pfffffffff! dat valt niet mee!!! gelukkig gaat het beter en ben ik niet meer zo extreem misselijk als eerst en houd ik nu alles binnen. wel ben ik honds moe! verder zakt mijn bloeddruk regelmatig en dan moet ik echt gaan zitten anders ga ik onderuit. hebben jullie tips wat ik er tegen kan doen??? verder heb ik me opgegeven voor moeders voor moeders! wat een geweldig iets is dat! kijk plassen moet je toch, dus waarom dan niet ietsje meer moeite doen en uiteindelijk een ender ermee helpen??
verder ben ik al lekker aan het rondneuzen en ideetjes aan het opdoen voor kamertje, wagen, enz....leuk!!! nou meiden, jullie zijn weer bij!
Liefs,