Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Hoi,

Ik ben 26 en zwanger van ons eerste kindje (eindelijk na een jaar proberen en 1 miskraam). Ik ben nu 9 weken zwanger en op 29-09-09 uitgerekend. Woensdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige en hoop dat alles goed is.

Heb ook last van pijnlijke borsten (en wat groeien ze al zeg) en vooral misselijk, gaat geen dag voorbij dat ik niet hoef over te geven. Hou me echt vast dat dit na 3 maanden over is.

groet,
Annelies

hoi

hierbij meld ik me ook even aan bij de mnd aug.

wij weten het al enige tijd, dat we zwanger zijn, ben namelijk nu al 12 wkn zwanger.
en ik moet zeggen, het voelt raar.

ben uitgerekend rond 5 aug, ben zelf op 8 aug jarig dus het zou wel erg apart zijn als ons kindtje dan geboren zou worden.

we wonen zelf in spanje en hier krijg je om de 3 wkn tot je 5de mnd een echo zodat ze weten dat zeker te weten alles goed is.
mijn eerste echo was met 7 wkn en 2 dg op 19 dec, mijn 2de echo was ik 11 wkn op 15 jan en mijn 3de echo is morgen dan ben ik 12 wkn en nog een beetje.
mijn 2de echo heb ik in nederland gehad, dus nu gaan ze kijken bij mijn gynecoloog of alles in orde is.
maar ik ben nog steeds bang, want je hoord vaak de wilste verhalen, maar wij hebben het hart al gehoord en het kindtje al zien bewegen met armen en beemtjes eraan en dan is het echt een wonder dat het in je buik groeit.

groejtes

Hallo allemaal,

Mijn naam is nu nog NiteAngel (anoniem) 29 jaar en ik ben nieuw hier. Ik ben precies vandaag 10 weken zwanger. Morgenavond mogen mijn vriend en ik voor de 2de x naar de verloskundige. Wij verwachten ons 1e kindje en ik ben 20 augustus uitgerekend.

In de 6e week was ik erg misselijk, maar nooit hoeven overgeven (gelukkig). Daarna ging het goed en weinig last van kwaaltjes. Sinds begin van deze week weer last van misselijkheid. En ik heb enorme trek in zoetigheid en (hoe cliche) in augurken.

Dit is mijn 3de zwangerschap. 1e keer was ik erg jong en nog niet aan kinderen toe. Mijn 2de is helaas afgebroken door een miskraam in de 6de week. Dit was afgelopen augustus. Natuurlijk heb ik wel dat ik onzeker ben en hoop ik dat alles goed blijft gaan. 5 jan 2009 heb ik een inwendige echo gehad. We hebben gelukkig het hartje zien kloppen. Vorige week woensdag hebben we een 2e echo gehad. We hebben wel 10 min naar ons kindje gekeken. Wat geweldig hoe het zich aan t bewegen was. Gooide steeds de beentjes in de lucht. We hebben ook het hartje horen kloppen. Wonderlijk dat er een nieuw leven in mij groeit!!

Groetjes
NiteAngel

hoi allemaal,

Wat leuk zeg allemaal van die zwangere meiden die in juli-augustus zijn uitgerekend.
Ook ik sophie ben zwanger en uitgerekend in augustus.
Na een aantal kuurtjes van pilletjes was het bij ons ook raak.
jaaa en dan niet van een maar gelijk van 2!
Er is dus een tweeling onderweg.
Het is wel spannend allemaal en ben heel benieuwd hoe jullie jellie zwangerschap gaan ervaren.
Tot nu toe gaat alles op rolletjes   en zijn we dolgelukkig.

Een hele fijne zwangerschap gewenst allemaal en op naar de maand juli augustus dan kunnen we onze kids gaan bewonderen......
groetjes sophie

hoi lieve allemaal!!!
Ik ben zo happy! vandaag eerste echo gehad en alles is goed!!!! had tranen toen ik ons wondertje druk in de weer zag op het scherm! alles zag er goed uit, ben zo opgelucht! het grappige is dat het nu al eigenwijs is want het hing heerlijk in een houding waar de echoscopiste na lang proberen het maar niet voor elkaar kreeg om hem ( dat praat wel makkelijk) te meten! hij had er gewoon geen zin in! hahahahahaha! dus dat beloofd wat! heerlijk toch, mogen we volgende week weer genieten!
het is zo bijzonder dat er een minimensje in je groeit! ik ben apetrots! en niemand heeft die grijns van mijn gezicht kunnen krijgen hoor! ben nu 13 weken zwanger en hoera!!! de klachten worden minder! ben minder misselijk en het lijkt dat ik minder moe ben dus dat is super....en als ik dat wel ben dan doen we als het kan even lekker een tukkie!
hoop voor jullie ook op goeie berichten!

dikke kus!

Hallo allemaal,

Ik kom voor het eerst hier op de site en zie al een hoop mede zwangeren die een kindje in augustus verwachten. Allemaal van harte natuurlijk!
Ik ben zelf nu 13 weken zwanger van de eerste. Ik ben 28 jaar en uitgerekend op 17 augustus.
Leuk om te lezen wat iedereen meemaakt en voelt. Ben zelf de eerste weken wel misselijk geweest, maar heb gemerkt dat ik gewoon genoeg moest eten iedere keer. Mijn collega's vragen al of ik korting krijg bij de bakker! Ik heb veel honger, merk dat ik gewoon meer eten nodig heb. Het vergt een hoop energie! Nu de laatste week, 2 weken, merk ik dat ik me beter begin te voelen. Kan beter een hele dag werken vol houden enzo. Ook wel erg prettig.
Zal nog wel een keer rustig jullie belevenissen verder lezen.

Groetjes van Eunice

hoi eunice,

gefeliciteerd met je zwangerschap! we zitten tegenwoordig bij de augustus mama's onder het kopje mamaclubs, daar heb je allemaal meiden die in augustus zijn uitgerekend! ik ben zelf ook 17 aug. uitgerekend leuk!

groetejs susanne

Hey Susanne,

Dan ga ik daar ook even kijken. Leuk dat je op dezelfde dag bent uitgerekend. Ik zag al een hele lijst, maar niet van de 17e. Dus toch wel. Leuk!

Groetjes Eunice

Terug
Bovenaan