Uitgerekend in augustus 2021

Hier ook 9 augustus uitgerekend. Voel me prima, wel geregeld vermoeid. Af en toe een soort lichte menstruatiekramp: naar mijn idee de baarmoeder die aan het groeien is.
 
Ik ben 6 augustus uitgerekend. Ik ben erg misselijk s'middags tot als ik naar bed ga. Bij mijn zoontje had ik 0 klachten dus dit zal vast een meisje worden ?! Gisteren voor de nipt geprikt dus we zullen afwachten.
Er is trouwens voor aanstaande moeders een site op fb uitgerekend juli/augustus. Daar worden veel ervaringen gedeeld!
 
Hallo dames,
Zie net deze topic. Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap. Hier ook in verwachting van een zomer kindje
Uitgerekende datum 4 augustus
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik vind het zo spannend ik hoop deze week de niptest uitslag te krijgen. Ik heb vooral veel hoofdpijn en duizelig. Ik heb het gevoel dat het een jongentje zal worden en heb ook de ringtest gedaan die geeft aan dat ik eerst 2 meisjes krijg wat ook klopt en dan 2 jongens. Heb 1 zoon dus drm mijn vermoeden dat het een jongen word ik laat jullie nog het resultaat weten maar als het klopt is de ring test echt freaky. Tot nu toe klopt het. En ik zou ook maar 4 kinderen krijgen watbolk kan kloppen want ben niet van plan om nog voor een vijfde te gaan.
 
Terug
Bovenaan