Uitgerekend in augustus 2021

Hoi meiden,
Ik ben uitgerekend ergens rond 28/8.
Erg misselijk en moe...mn buik is ook best wel opgezet.
Volgende week de 12 weken echo! Ben benieuwd..met 8 weken ook al een echo gehad.
 
Hoi dames,
Gefeliciteerd allemaal! Wij verwachten ons eerste kindje op 17 augustus.
Heel misselijk geweest, maar dat neemt nu af. Verder vooral heel erg moe, kan de hele dag wel slapen. En ook het groeien van de baarmoeder/rekken van de banden is goed voelbaar!
Volgende week de uitslag van de Nipt, spannend.
Ik zou graag nog eventjes 'naar binnen' kijken met een echo. Wij hebben de termijn echo met 10.5 week gehad, dus de twintig weken echo is nog heeeeel veel weg. Hopelijk worden tussentijds de maatregelen nog versoepeld!
 
Kmmms,
Ik snap dat dat lang duurt jeetje!
Mag je echt pas bij de 20weken echo? Ik mag weer in week 16.
De eerste echo bij 8 weken, tweede bij 10 en de derde bij 11,5 en dan weer de 16de week.
De tweede echo was wel extra omdat ik erg veel spanning had, vorige keer toen fout gegaan.
 
Ik ben op 14 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Erg misselijk geweest, hoofdpijn, slecht kunnen eten en moe. Dat wordt nu gelukkig minder. Heb wel nog regelmatig buikpijn en -kramp. En wat een verschil in echo’s! Ik heb tot nu toe 2 echo’s gehad: met 6 weken ivm bloedverlies en de termijnecho met 12 weken. Eerstvolgende is voor mij ook de 20weken.
 
Terug
Bovenaan