Uitgerekend in augustus 2021

Hallo allemaal,

Ik ben 20 augustus uitgerekend van mijn 2e kindje. In het begin wat beroerd en snel duizelig. Nu nog snel wat moe maar verder voel ik mij nu prima. Over 2 weken geslachtsecho, heel erg benieuwd wat het wordt! Nog meer mensen die het graag willen weten en de mogelijkheid nu hebben ?
 
Jolisa, dat klinkt inderdaad spannend. Fijn dat je dan met 16 weken nog even extra mag kijken!
Bij ons zit er helaas echt tien weken tussen. Heel internet afgespeurd of ik nergens anders terecht kan, maar binnen een straal van twee uur rijden lukt het helaas echt niet...
Zijn jullie zwangerschapskwaaltjes al over?
 
[quote quote=10412590]Hallo allemaal,

Ik ben 20 augustus uitgerekend van mijn 2e kindje. In het begin wat beroerd en snel duizelig. Nu nog snel wat moe maar verder voel ik mij nu prima. Over 2 weken geslachtsecho, heel erg benieuwd wat het wordt! Nog meer mensen die het graag willen weten en de mogelijkheid nu hebben ?[/quote]Hoi! Fijn dat je je wat beter voelt. Mag ik vragen waar je de geslachtsecho laat doen?
 
Het is bij mijn eigen verloskundige. Zij doen niet van buitenaf pret echo’s zeg maar. Maar wel extra echo’s als je hun als verloskundige ook hebt. Is in de buurt van Leeuwarden.
 
Heey allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben uitgerekend op 25 augustus. Denk dat ik één van de jongste ben hier in ben zelf 19 jaar en ben erg benieuwd hoe jullie de zwangerschap tot nu toe ervaren.
Zelf ben ik enorm misselijk en vaak heel duizelig. Heb vorige week de NIPT test gedaan en heb inmiddels de resultaten terug gelukkig niks aan de hand.
Met vriendelijke groet,
Mayra
 
8 aug uitgerekend ? van ons 2de kindje erg spannend allemaal weer! Heb 1 miskraam en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus ben blij dat dit tot nu toe goed gaat!!
 
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben op 3 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Ben nu voorbij de 18 weken en mijn buik begint nu te groeien. Ben iets minder vermoeid dan voorgaande maanden maar heb wel af en toe krampen aan mijn onderbuik, maar dat schijnt de baarmoeder te zijn (bandenpijn).
 
Terug
Bovenaan