Uitgerekend in augustus 2022

Hi allemaal 
Ik had vanmiddag ineens iets bruine afscheiding, dus paniek (in juli een miskraam gehad en zo begon het toen ook). Mocht vanmiddag voor een eerste echo, kloppend hartje gezien! De verloskundige dacht wel dat ik 6+2 was ipv 7+2 (wat ik dacht). Wel gerustgesteld, maar blijf toch wel een beetje angstig. Ze zei dat het kon komen door bijv een goed doorbloede baarmoedermond. Mensen die dit herkennen? liefs!

Hi allemaal, 
Ik zou graag willen deelnemen aan de WhatsApp groep maar de eerder benoemde link doet het niet. Is er iemand die mij wil en kan helpen? Dank je wel! 

Hier uitgerekend op 16 augustus.
Vandaag 9w4d. Ik leef altijd naar de datum dat ik op controle kan gaan, schrik zit er in dat ik geen hartslag meer ga zien. Na 2 jaar  en 3 miskramen, 
k ben wel nog nooit zo ver geraakt als nu dus heeft mij wel wat hoop. 
vanaf wanneer vertellen jullie dit aan de buiten wereld zo dat het risico wat weg is? ❤️?

Gefeliciteerd Isabeau! Wat fijn dat het nu allemaal goed gaat!
Ik herken je angst wel, heb het afgelopen jaar ook twee missed abortions gehad en nu 8+2 zwanger! Nu lijkt alles goed te zijn maar het blijft super spannend. Wij hebben het onze families en goede vrienden al na de eerste echo verteld (6+1 weken). Dit vooral verteld omdat zij echt een enorme steun voor ons zijn geweest tijdens de eerdere miskramen! Mijn werk ga ik het volgende week vertellen, dan ben ik voorbij de termijn dat 't de laatste keer mis ging en pas na de 13-weken echo maken we het echt helemaal openbaar denk ik! ?

Net 8 weken echo gehad. Goed en slecht nieuws. Hartje klopt, kind zit op groei van 7 weken en 6 dagen. Dus dat is goed. Hij/zij was moeilijk vindbaar. Ze vroeg meteen of ik gebloed had, omdat ze resten nog zag zitten. Maar nee. Naja dat kon nog eruit komen dan. 
Maar moet doorverwezen worden naar het ziekenhuis. Naast mijn baarmoeder is een grote holte gevonden, wat natuurlijk van alles kan zijn. Wat kunnen ze je dan ontzettend onzeker maken. Nee ik weet niet wat het is, kan een cyste zijn, Tumor, bloedprop of misschien een eileider. Hou dan ook gewoon je mond als je het niet weet. Nu ben ik bang. 

[quote quote=10521636]Maar ale.. dat is zo hatelijk hè.. wanneer weet je iets meer? Ik hoop voor u dat het niets ergs is.x dikke knuffel![/quote]
Mag morgen na 15.00 uur ziekenhuis bellen voor afspraak. Heb mijn beklag wel gedaan bij de vk over deze echoscopiste. Ze zei al dat ze dit niet netjes vond en eigenlijk had ze moeten zeggen dat ze het niet wist en het bij een doorverwijzing moest laten.
Vk heeft me net nog wel gerust gesteld, dat dit soort dingen vaker voorkomen en dat het kindje, voorzover ze konden zien, er gezond uit zag. 

Terug
Bovenaan