Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10509751]Melissa en bolleke gefeliciteerd!!
Super leuk voor wie mee wil doen! Voor de mensen die interesse hebben, heb even gegoogled hoe het moet volgens mij gaat het zo lukken:
https://chat.whatsapp.com/Fl2CcrJWXsUKEygjWL3lD3
Vorig jaar hadden we een groepje van 10 dat was echt mega leuk.
[/quote]Hoi, Is er nog plek in het app groepje? Uitgerekend 23 augustus van onze eerste.
Hoi allemaal!
Ook ik sluit graag aan bij de WhatsApp groep, maar de link werkt helaas niet meer. Is er nog plek voor mij?
Ik ben zwanger van ons eerste kindje, volgens mijn eigen berekening uitgerekend 13 augustus.
Ik hoor het wel!
[quote quote=10517653]dat is wel heel toevallig haha! Ik ben op 18 januari ook rond 8/9 weken? van welke datum is je dochter? Mijn zoontje 15 november. Straks is dat ook nog hetzelfde![/quote]19 november is mijn dochter van. Vind het wel best spannend. Ik mag de 20 ste bij nader inzien. Heb wel wat zenuwen. Ik geloof het pas als ik het hartje gezien heb. Heb meerdere testen gedaan ook clear bleu en die houden me wat voor de gek. Althans ik hou mezelf voor de gek. Waarschijnlijk ben ik minder ver door een ontspoorde cyclus. Affijn, knap nu enig sinds weer op van de griep, dus mijn emoties vliegen alle kanten op.
He Meiden,Na vorig jaar een operatie te hebben gehad eug, waarbij ze mijn rechter eileider hebben weggehaald. Toch natuurlijk zwanger geworden. Wat een verrassing! Ik mocht voor vroege echo’s, vandaag mijn derde gehad. 23 Augustus is als het goed is de uitgerekende datum. Ik kijk er naar uit om met jullie mee te lopen, hopende dat alles goed blijft gaan ??? Gr Priscilla
Ik meld me weer af op het forum. Helaas had ik op het werk opeens allemaal bloed verlies en is mijn gevoel bevestigd.
De verloskundige mijn vermoeden dat het wel zo klinkt. Maar dat het soms ook goed kan gaan. Vrijdag een telefoon check en 20 ste wat een intake moest zijn een controle om te kijken of alles schoon is.
Heel veel suc6 allemaal, hopen op allemaal gezonde mooie kindjes in augustus.