Uitgerekend in augustus 2022

Gefeliciteerd allemaal! Wat een grote groep. Super leuk. Dit is mijn tweede zwangerschap, heb een zoontje uit november 2019. Ik vind het nu zoveel spannender dan de eerste keer.. Heb dinsdag mijn eerst echo ben nu 6.3 weken ongeveer. Heb niet heel veel kwaaltjes ben alleen onwijs MOE. Echt nergens zin in. Afentoe met vlagen misselijk. Vorige week flink ziek geweest(griep) hoestte mijn longen uit mn lijf en was mijn stem kwijt. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook. Nu duimen voor de eerste echo en hopen dat we iets zien knipperen. 

Hallo allemaal!
Nou ik ga ook maar mee praten! Ik ben vandaag precies 7 weken en heb de 11e mijn eerste echo. Het is voor mij mn eerste kindje. Voel me voor alsnog prima alleen slaap ik onwijs slecht en het lijkt wel alsof ik borst implantaten heb zo strak staan ze. 
Zo'n WhatsApp groepsgesprek lijkt mij heel erg leuk! Ik zal eens kijken of het mij lukt er eentje te maken en de link hier neer te zetten voor diegene die dat willen!

[quote quote=10517448]Gefeliciteerd allemaal! Wat een grote groep. Super leuk. Dit is mijn tweede zwangerschap, heb een zoontje uit november 2019. Ik vind het nu zoveel spannender dan de eerste keer.. Heb dinsdag mijn eerst echo ben nu 6.3 weken ongeveer. Heb niet heel veel kwaaltjes ben alleen onwijs MOE. Echt nergens zin in. Afentoe met vlagen misselijk. Vorige week flink ziek geweest(griep) hoestte mijn longen uit mn lijf en was mijn stem kwijt. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook. Nu duimen voor de eerste echo en hopen dat we iets zien knipperen. [/quote]Owke dit is grappig, mijn dochter is ook van november 2019, en hier een 2e op komst. Eerste echo 18 januari. En dan ben ik ergens tussen de 8 a 9 weken.

dat is wel heel toevallig haha! Ik ben op 18 januari ook rond 8/9 weken? van welke datum is je dochter? Mijn zoontje 15 november. Straks is dat ook nog hetzelfde!

Ook hier totaal geen symptomen ik was hier best onzeker door dus sinds ik het weet elke keer een test met week indicator gehaald en het blijft gewoon oplopen volgende week heb ik mijn eerste echo dus ik wacht daar maar rustig op!

Terug
Bovenaan