Uitgerekend in augustus 2022

Ik ben ook zwanger en op 3 augustus uitgerekend! Super spannend. In maart een miskraam gehad rond 6,5 week. Dus kijk echt uit naar 20 dec voor een goede echo.

Wat naar MienMa!!! ☹️

X Miss Mara (het lukt me niet om een andere naam dan 'gebruiker' in te stellen... ik gebruik niks!)

Ik ben uitgerekend op 1 augustus volgens de app. Op 14 dec mijn eerste echo en zwanger van ons 2de kindje, met helaas dit jaar 2 miskramen. Mij eerste zwangerschap was zo zorgeloos, maar nu oh zo spannend. Bang dat het weer misgaat. Duimen dat het snel 14 december is en dat we een mooie echo krijgen.

Ik heb gister een positieve test gehad! Oooh zo blij weer maanden op dit moment moeten wachten. Maar ik heb hem!! 
Mijn eerste echo staat op 30-12

Mienma sterkte, dit gun je niemand. Hoop dat je snel wel blij mag zijn!
De rest gefeliciteerd trouwens heb ik in mijn enthousiasme helemaal niet gezegd. 
Op fb durf ik nog even niet, maar hebben jullie interesse in een Whatsapp groep? Ik vond het zo leuk bij mijn eerste om allemaal de echo's te zien, te sparren en geluk en verdriet met elkaar te delen 

Hoi allemaal! Ik schrijf graag mee. Voor nu 2 augustus uitgerekend van ons 4e kindje. 21 december de intake en eerste echo bij de verloskundige.  Een whatsappgroep is leuk! Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook met een groepje vanuit een forum en daar word nu 5 jaar later nog steeds in gekletst!

Terug
Bovenaan