Uitgerekend in augustus 2022

Gefeliciteerd allemaal! Wij verwachten ons eerste kindje tussen 1 en 7 augustus 2022 als alles goed mag gaan. Afgelopen week de vroege echo gehad, hartje klopte al.. komt dan toch ineens dat besef. ?

Hier ook nog erg pril. Gisteren positieve test gehad. 26 augustus verwachten we ons 2e kindje.
Maar moet het nog even laten inwerken en hopen dat het goed gaat. Voordat de 1e kwam drie miskramen gehad. Hopelijk gaat alles in 1 keer goed. 
Maandag meteen maar verloskundige bellen zodat het hele medisch proces met spuiten van bloedverdunners weer in gang gezet kan worden wegens mijn bloedziekte. 
Een voordeel aan augustus. Hebben jullie al eens gekeken naar de verlof regelingen die wijzigen na 1 augustus. Dat is wel weer een leuk en welkom extra tijd 

Ik ben uitgerekend rond 22 aug. De eerste echo staat gepland op 3 januari. Het is onze eerste na een lang medisch traject.
Ik heb sinds gisteren erg last van een soort menstruatie krampen. Bleg.

Wat leuk om zoveel berichten te lezen, ik heb afgelopen donderdag ontdekt dat ik zwanger ben. Ik ben rond 27 augustus uitgerekend waarschijnlijk en heb op 13 januari mijn eerste echo, ben zo benieuwd. Zij er meer mensen die al klachten hebben? Ik heb zelf de hele tijd een nare smaak ik me mond en als ik honger heb eet ik 2 happen en ben ik er meteen klaar mee.

Hoi allemaal, 
Vorige week een positieve test in onze handen gehad. 
Als alles goed gaat, dan zijn we uitgerekend op 21 augustus 

Hallo Allemaal,
Ik mag me ook aansluiten, dit word onze 2e, we hebben al een dochter van november 2019.

Kan het niet geloven en jaar gestopt met anticonceptie een cyclus die maar aan rommelt en geen pijl op te trekken is. Vrijdag bruinig verlies, maar stopte weer, vaag. En vanaf zaterdag en positieve test super licht. Vanmiddag een clear bleu een ja hoor! Zwanger 1-2 weken. Dus op de gok denk ik 27 augustus. Als ik van ongeveer 35 dagen uitga wat het was meestal.

Hoe ik me lichamelijk viel, zeer boobs, soort van misselijk en vanvond viel het eten verkeerd, dus alles eruit.

Terug
Bovenaan