Uitgerekend in december 2009

Hallo dames,

Ik ben Janien en ik ben nu bijna  6 week zwanger van ons eerste kindje. 2 december 2009 ben ik uitgeteld.
De afgelopen week hebben we op een roze wolk geleefd, maar het begint nu goed door te dringen dat we in december paps en mams gaan worden. Wat een geweldig gevoel.
Ik vind het allemaal erg spannend, voornamelijk omdat je nu nog niet zoveel voelt.
Daarom leek het me leuk, om deze spannende, emotionele maar bovenal speciale tijd met anderen te bespreken die ongeveer rond dezelfde tijd zijn uitgerekend.
Dus lijkt het je leuk? Kom dan gezellig mee kletsen.

Groetjes Janien

hoi hoi

heb vandaag 2 testjes gedaan,met vage streep dus denk dat ik zwanger ben.dan ben ik 12 december uitgerekend.

zal voor de zekerheid morgen nog een test halen.maar is het echt zo dan klets ik graag mee.

gr petra

halloo.. ik ben als het goed is 4 december uitgerekend.. het is ons eerste kindje heel spannend allemaal!!
nu wel erg last vaak plassen en heel erg mijn borsten disndag gaan we voor een eho om naar het hartje te mogen luisteren erg spannend..
(K)

Ik kan het haast niet geloven,
afgelopen woensdag een testje gedaan, zo negatief als het maar zijn kon.
Ik voelde toch dat er iets was, test gedaan vanochtend, en jawel! ZWANGEEEEEERRRR!!! EN het is al zo'n babyrijk jaar in de familie- en vriendenkring.

Hey

Petra: Een streep is een streep hoor. Dus zwanger lijkt mij. Die streep komt er alleen als het zwangerschapshormoon aanwezig is... Spannend niet?
Wanneer was je voor het laatst ongesteld dan?

Tialga! Super!! Gefeliciteerd. Onwerkelijk gevoel niet? Ook eerste kindje voor jullie?
Heb je al last van bepaalde dingen? Weet je al wanneer je bent uitgerekend?

Shiros. Leuk zeg!
Maar als je 4 december bent uitgerekend, waarom krijg je nu dan al een echo?
Dat is normaal gesproken niet zo. Of heeft het lang geduurd dat je zwanger werd?
Of komen er in je familie bepaalde ziektes.. enzo voort?
Ik moet idd ook veel plassen en als ik naar mn borsten kijk dan doen ze al zeer. Haha
Begin van de week nog veel krampjes maar dat schijnt normaal te zijn. Baarmoeder rekt uit, daardoor komt dat.

Ik moet 5 mei naar de verloskundige dan ben ik 10 weken zwanger. Krijg dan een inwendige echo. Hoop zo dat het kindje gezond is, wat dat betreft vind ik het allemaal best wel eng. Hoe zit dat bij jullie?

groetjes

He Janien,
Is voor ons het 2e kindje, maar het is eigenlijk nog onwerkelijker dan bij de 1e, omdat we daar best even over gedaan hebben, en ook 2 miskramen moesten verduren. Maar ik voel me goed (- lees af en toe misselijk, moe, pijnlijke borsten, etc. het zelfde als bij dochterlief), ik wist gewoon dat ik zwanger moest zijn, vandaar toch nog een testje vandaag. Ik heb namelijk eind feb. mijn Mirena er uit laten halen, en nu al zwanger, dat is wel vreemd, maar ik weet dat het kon dus... Ik weet het ook niet precies wanneer uitgerekend, dat kan pas met de echo goed gezien worden denk ik.

Ook gefeliciteerd hoor, geniet er van!

Hallo!
Ik zou graag mee willen kletsen.
Ik ben Estelle, 34 jaar en heb al twee kindjes! Wij gaan voor onze derde!
Vorige week zondag een positieve test in handen....4 dagen voor NOD!!!!
Volgens mijn laatste menstruatie zou ik dan 10 december uitgerekend moeten zijn. Maar aangezien de test al zo vroeg positief was, denk ik toch dat het eerder kan zijn.
Hier is het besef nog niet helemaal gekomen.
Ik ben vooral nog heel onzeker of het wel allemaal goed zal gaan. Ik lees zoveel nare dingen. Ik ben helaas het typetje wat zich snel druk maakt. Bij mijn vorige drie zwangerschappen heb ik ook nooit onbezorgd kunnen genieten....dat vond ik altijd erg jammer. Ik was van plan om dat nu wel te doen, maar van het moment dat ik de pos. test in handen had, zijn de zorgen er weer.
Ik hoop dat ik hier tegen positieve mensen oploop, zodat ik ook eens leer van dit  (laatste) mupke te genieten!!!

Ik heb nog niet zoveel last van kwaaltjes (weer een reden voor zorgen!!!pfff)
Wanneer kwamen bij jullie de kwaaltjes?

Wanneer vertellen jullie het aan anderen??
Ik zou het het liefst al van de daken willen schreeuwen.....heb met mijn man afgesproken te wachten tot ongeveer 13 weken. Als mijn buik dat toelaat....

Groetjes Estelle  

hoi hoi

ja das waar een streep is een streep!!!en ik voel al vlagen van misselijkheid voorbij komen

ik was 6 maart voor t laatst ongesteld.

oh mn dochter is wakker.tot de volgende keer

gr petra

Terug
Bovenaan