Uitgerekend in december 2009

Hallo allemaal,

Nou wat leuk, allemaal uitgerekend in december!
Ik dacht dat ik de enige was! Ik ben 31 jaar en we hebben een zoontje van bijna 3.
Ik ben 12 december uitgerekend voor de 2de en ik vind het zo raar dat er op internet niks te vinden is over zwanger zijn van de 2de. Alle informatie die geg even wordt is voor als je voor de eerste x mama wordt, de 2de keer is toch eigenlijk net zo bijzonder! Heel veel plezier allemaal, spannend!
Groetjes Gaeia

Hallo Moeke en Marieke!

Leuk dat jullie ook mee kletsen!
Leuk dat we ongeveer rond dezelfde datum zijn uitgerekend.
Mijn laatste menstruatie was 24 februari. Ik ben 2 december uitgerekend en ben vandaag precies 6 week zwanger.

Is het voor jullie ook het eerste kindje?

Moeke leuk om te horen dat je man zo mee leeft. Die van mij ook, leuk om te zien.
Had ik niet van hem verwacht. Haha maar geeft wel een goed en fijn gevoel vind je niet.
Je staat er niet alleen voor. Heb hem laatst een slabbetje gekocht met de tekst:
Ik knap? Dan heb je mijn papa nog niet gezien!" Hij vond hem helemaal geweldig en heeft hem direct aan zn ouders laten zien toen ze langs kwamen.

Trouwens op een ander forum waar ik al een jaar mee klets hebben we een leuk schema, waarin onze namen, leeftijd, uitgerekende datum enzo staan.
Misschien ook een leuk idee voor dit forum?
Ik weet alleen niet zo 123 hoe je dat voor elkaar krijgt... Blond helaas.

haha fijne avond

hoi dames

janien: ja leuk he die mannen, die van mij is een flinke knuffelbeer noem ik het maar even, grote vent maar blijkbaar een heel klein hartje haha, van hem had ik dit ook niet zo verwacht.

Dit word mijn tweede maar mijn zoon is al 8, het lijkt allemaal zooooo lang geleden dat het weer voelt als de eerste hihi, nou ja in elk geval net zo speciaal als de eerste, ben nu ook iets ouder en heb het gevoel het allemaal iets bewuster mee te maken nu, klinkt misschien raar maar zo voel ik het, dus wel heel anders.

ik ben in elk geval net zo onzeker haha, zal het wel goed gaan, wat mag wel en wat mag niet....je weet wel

groetjes....

Naam:                            
Leeftijd:        
kind:  
Uitgerekend:  
verloskundige
Echo                        

moeke77
31
2e
04-12-09
?
 ?

Bedoelde je zo'n schema??? Mis je er nog wat aan, dan kan ik kijken wat je ermee kan doen. je kunt hem gewoon contr. c in het bericht, nieuw berricht openen, contr. v en dan je gegevens erbij zetten.
Vind iedereen het een leuk idee?

groetjes moeke

Naam:                            
Leeftijd:        
kind:  
Uitgerekend:  
verloskundige
Echo                        

moeke77
31
2e
04-12-09
?
 ?

SBloemendal   25                            2e         05-12-09                ?                                        ?

het lukte me niet om het zo netjes in de tabel te krijgen. Vandaar op deze manier. Ik ga inderdaad maar lekker uit van 5 dec. als uitgerekende datum. Echo zal het moeten uitwijzen. Met m'n 1e was ik trouwens dik 2 weken 'te laat' (42 wkn en 2 dgn!), dus ik houd rekening met midden dec. Kan het alleen maar meevallen. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee dat ik weer zwanger ben. Voel me op dit moment een klein beetje misselijk, maar dit is toch echt heel anders dan bij m'n vorige zwangerschap. Toen ben ik 1 week heel beroerd geweest, maar daarna was het toen over. Helemaal niet lang, maar wel veel beroerder dan nu.
Op dit moment kind ziek, 40 graden koorts en diarree. Morgen even de huisarts bellen. Gelijk ook maar de vk bellen voor een afspraak! Dan kan ik het schema weer wijzigen!

Ben heel benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes, Susanne

Naam:
Leeftijd:
Kind:
uitgerekend:
Verloskundige:
Echo:

moeke77
31
2
4-12-2009
?
?

sBloemendal
25
2
5-12-2009
?
?

Sorrie lukte mij ook niet hahaha denk ff kijken....heb ff een nieuwe in exel gemaakt pff
nu wel netjes???
wie volgt?

Naam:
Leeftijd:
Kind:
uitgerekend:
Verloskundige:
Echo:

moeke77
31
2
4-12-2009
?
?

sBloemendal
25
2
5-12-2009
 29 april
?

Vanmorgen de vk gebeld en heb op de 29e een afspraak. Dan wordt het wel weer echter! Wie volgt???

Groetjes, Susanne

Terug
Bovenaan