Uitgerekend in december 2009

Ik verlies helaas nog steeds bloed met stolsels, heb een paar krampjes gehad.
Ik hoop zo dat er op de echo over 2 weken toch een vruchtje te zien in, maar denk dat het niet meer zo is.
Kan het niet uitleggen het is een gevoel!!
Voelde me zo rijk met dit kindje in mijn buik, blijf positief.
Het kan in ieder geval nog hihihihi tja je moet toch wat!!
Hoop dat jullie allemaal een top zwangerschap hebben, geniet ervan meiden!

hoi dames

ik had in het begin van dit topic ook gereageerd.maar tis niet goed gegaan.heb het weekend allemaal bloed met stolsels verloren.

had zo,n goede hoop.de avond ervoor had ik nog een positieve test.

wens jullie allemaal veel geluk.

gr petra

Hallo allemaal

Deleve: oh nee toch meid! Wat erg voor je! Ik hoop voor je dat alles toch ok blijkt te zijn. Maar stolsels verliezen....klinkt allemaal niet best. Ik duim heel hard voor je dat het toch nog goedkomt. Kun je niet eerder terecht voor een echo? Dit lijkt me zo moeilijk om nu nog twee weken te moeten wachten. Sterkte meid.

Hier is alles ok. Ik heb nog geen afspraak voor een eerste echo. Ik durf eigenlijk nog niet zo goed allemaal dingen te plannen. Ik lees zoveel nare dingen op de forums..
Ik schrijf ook mee op het derde kindje forum en ook daar een aantal miskramen....krijg er een heel angstig gevoel van. Ik moet zowiezo voor controle naar de gyn. en niet bij de verloskundige. Dat vind ik wel heel jammer. Wat ik zo hoor van vriendinnen lijkt me een een verloskundigenpraktijk veel persoonlijker dan een ziekenhuis.....
Ik zou het liefst deze (laatste) zwangerschap bij een verloskundige willen lopen, dan maak ik dat ook eens mee. Maar ja, daar is manlief niet zo blij mee....
Dus ik denk dat ik volgende week of de week erna eens naar het ziekenhuis bel...
Kan ik tenminste naar een datum toeleven.....

Groetjes Estelle

Nee toch, net toen ik dit berichtje had verstuurd, las ik het berichtje van Petra!
Wat erg!!! Het was hier zo een vrolijke boel en nu al twee keer zo een rotnieuws!!!
OOk voor jou Petra heel veel strekte. Is er niet nog een beetje hoop op goed nieuws?

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe....

Estelle

Estelle en pertra,

allebei heel veel sterkte toegewenst, weet verder niet wat ik jullie kan zeggen.

moeke

Corectie

Ik bedoelde deleve niet estelle ( om het nog erger te maken stomme koe ben ik ook)

lasde berichtjes achter en door elkaar mijn excuus

moeke

Hoi allemaal, ik heb afgelopen Vrijdag een test gedaan en deze is positief!
Als het goed is ben ik 15 December uitgerekent! (ben nu dus 5 weken)
Rond de kerst heb ik een miskraam gehad maar toen wist ik niet dat ik zwanger was, ik zag ineens een wit propje met bloed in de wc liggen :-(
We zijn nu heel blij maar ik vind het nog wel eng, ben bang dat het weer mis gaat.. heb een beetje gerommel in me buik maar verder nog niet echt kwaaltjes.
Ik ga morgen de huisarts bellen voor een afspraak.
Ik heb het nog aan niemand vertelt, misshcien dat we het vanavond aan de ouders van mijn vriend gaan vertellen maar me eigen ouders vertel ik leiver pas dat ze opa&oma worden als de eerste echo is gemaakt!
Hebben jullei wel al het blije nieuws vertelt?

Liefs Denise

hallo allemaal.

ook ik mag me bij jullie aansluiten.
heb vanochtend een test gedaan en deze gaf een licht streepje, maar een streep is een streep.
heb nog een test liggen dus van de week nog maar een keertje testen (zie liever een dikke streep)
ik hoop hier gezellig mee te mogen kletsen.
ik ben volgens babybrabbel 22 december uitgerekent.
liefs wendy mama van sam   24-6-2006 en daan 2-3-2008

Terug
Bovenaan