Uitgerekend in december 2009

Hi allemaal,

Zou me graag bij jullie willen voegen. Ik ben uitgeteld voor 5 december!. Laatste menstruatie was 28 februari. Dit wordt onze tweede. Onze dochter is ondertussen 2.5 jaar. De afspraak met de verloskundige moet ik nog maken.
Zijn er onder jullie die gaan switchen van borst naar fles of andersom. Ik twijfel namelijk of ik weer de fles ga geven....
groetjes
Michelle

Hoi dames,

Ik wil mij bij jullie lijstje voegen.

Ik weet het sinds donderdag maar ik heb het weekend nodiggehad om het nieuws te verwerken. Ik ken Janien en Luxx van een andere topic. Ik denk dat ik 16 december ben uitgerekend. ga pas volgende week 2e keer bloed prikken bij dokter en dan word ik doorgestuurd, dus dan weet ik pas meer.

verder ben ik bijna 30 nog 3 nachtjes, eerst kindje, volgende de dokters onvruchtbaar. En een tumor op mijn hypofyse. Waarschijnlijk goed aardig, maar dat zorgt voor dat mijn prolactie gehalte te hoog is ( dat regelt de borstvoeding na bevalling). Maar voor de rest gaat het hier goed. Wel veel buikkrampen. Voor de rest niets. Ik had denk ik vanhet weekend al nesteldrang ik heb het hele huis en tuin gedaan.

gr. Maaike

Moet nu verder met werken.

Hai dames,

Hier gaat het nog goed. Ik begin nu dat ongemakkelijke gevoel in de buik te krijgen dat alles niet zo lekker meer past. Gewoon net geen maagzuur, net geen buikkramp, net geen honger en nou.... van alles is het eigenlijk net niet, maar wel ongemakkelijk. Ik heb er op het moment weinig tijd om bij stil te staan, want mn dochtertje krijgt haar eerste tandjes. Ze heeft er helaas heel veel last van...... Al twee dagen 39 graden koorts. Mn mannetje heeft haar vandaag ook eerder op moeten halen bij de oppas....

Maar goed... gaat ook wel weer voorbij....
Verder slaap ik ook heel erg onrustig terwijl ik wel moe ben. Best pittig als je dan de volgende dag moet werken, maar ik ga het denk snel vertellen. Als het dan fout gaat, tja, dan weten ze dat ook ik dat soort dingen kan meemaken....

xxx
Pauline

Hallo allemaal,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Bij deze wil ik graag met jullie meeschrijven en vooral lezen. Dit is mijn derde zwagerschap en ik ben ongeveer 16 december uitgerekend. Tijdens mijn twee vorige zwangerschappen heb ik alleen maar de forums gelezen en het lijkt me nu erg leuk ook daadwerkelijk eens mee te schrijven.

Ik schrijf nog even onder een valse naam, je weet nooit wie er allemaal meeleest en wil deze zwangerschap nog even geheim houden omdat ik er nog niet helemaal van overtuigd ben of het allemaal goed gaat.

Ik heb twee schatten van dochters 1 van bijna 22 maanden en 1 van 7,5 maand. na de geboorte van mijn eerste dochter werd ik na zes weken weer ongesteld en meteen zeer regelmatig. Dit had ik ook na de geboorte van mijn tweede dochter verwacht maar dat bleek niet het geval.
Omdat ik mij heel erg moe voelde heb ik   nadat ik 11 maart ongesteld was geweest maandag 30 maart een test gedaan. positief.

Dit was best schrikken omdat ik dat weekend nog bier gedronken had en die donderdag daarvoor nog tataar gegeten  

het weekend daarna begon ik bloed te verliezen, je voelt je wel meteen schuldig dan. Heb tijdens mijn twee eerdere zwangerschappen nooit bloed verloren.

Omdat ik bloed verloor en omdat mijn cycles heel onregelmatig is mocht ik op 7 april al langskomen bij mijn verloskundige. Ze kon nog niks zien wat ik al vreesde maar super dat ze even wilde kijken.

Ik heb 9 april nog een positieve test gehad ga morgen weer testen en als die positief is mag ik de week erop weer een afspraak maken.

groet meisjesmama

He Pauline,

Leuk dat we dezelfde leeftijd hebben en beiden ons 2e kindje verwachten in dezelfde week. Mijn zoon is vandaag precies 13 maanden. Hij heeft net als jou kleintje last van doorkomende tanden/kiezen en ik ben ook al een week bezig met koorts enz! Vanmorgen is m'n man nog even bij de dokter geweest, maar daar ben niet veel wijzer van geworden. Virus wat hij moet uitzieken. Maar hopen dat hij snel op gaat knappen.
Ik voel me verder eigenlijk prima. Nu wel erg moe, maar komt ook doordat ik vandaag heb gewerkt. Dubbelop. Ik twijfel soms nog echt. Dan denk ik: o ja, ik ben zwanger! Maar goed, heb wel andere tekenen die niet vervelend zijn (zoals bv misselijkheid). Veel plassen, soms steken in m'n borsten, aders die weer zichtbaar worden en dus af en toe goed moe. Begreep ik het goed dat bij jou je kleding al niet lekker begint te zitten? Dan gaat het wel heel hard zeg!

Ik hoor wel weer.

Groetjes, Susanne

hallo allemaal.

hier zit ik dan midden in de nacht maar kon niet meer slapen.
ik heb net nog een test gedaan en dit keer was er meteen een tweede lijn te zien.
dus ik ben echt hartstikke ZWANGER.

ik zal me even voorstellen
ik ben Wendy 25 jaar en gelukkig getrouwd ik heb twee jongetjes, 1 van 13 maand en 1 van 2j+10m oud.
ik werk parttime (16 uur) als verzorgende bij de thuiszorg en hoop hier de komende tijd gezellig mee te kunnen kletsen.

ik heb geprobeerd mezelf op de lijst te zetten maar dit lukt niet
wil iemand me misschien helpen?
ik ben volgens babybrabbel 22 december uitgerekt (dus wie weet een kerst kindje hihi)

@estelle wat leuk he om elkaar hier ook weer te spreken .
hoe voel je je nu?
kun je al een beetje genieten van het idee dat je zwanger bent?
ik probeer het wel maar het voeld allemaal nog zo onwerkelijk.
het blijft elke keer weer een wondertje he.
ik heb wel wat vage klachtjes snel moe een beetje weeig gevoel en onrustig slapen.
ik weet dat ik me niet te druk moet maken over een eventuele miskraam maar
omdat dit mn derde zwangerschap is wordt jeje wel bewiust van het risico dat het ook mis kan gaan.
maar ga er van uit dat alles goed blijft gaan en we hier met zn alle een hele gezellig tijd zullen hebben

ik ga nu mn bed weer op zoeken en mn man het goede nieuws nog een keer laten zien hihi
liefs wendy

Hallo allemaal,

Ik wil ook graag mee babbelen, wij verwachten ons eerste kindje rond 14 december:)

Vind het allemaal nog best spannend en er komt een hoop bij kijken..

Liefs,

ons:)

Hoi Suzanne,

Ja, de broeken beginnen al te knellen. Ik moest van de vorige zwangerschap nog 2 kilo kwijt dus het zat allemaal al een beetje strak. En mn dochtertje is pas 6 maanden, dus mn buikspieren hebben ook niet echt de tijd gehad om weer een beetje stevig te worden. Dus dat wil allemaal wel lekker uitzetten.

We hebben het 'grote' nieuws gisteren dan ook al verteld aan de schoonouders. Vanavond gaan we het aan mijn moeder vertellen, en dan in het weekend aan mn vader en alle zussen (whahaha ik heb er bij elkaar 5, 3 biologische, een stiefzus en een schoonzus).
Als  de familie  het weet, kan ik het ook op werk zeggen, want ik werk samen met mn zusje, dus dat is eigenlijk altijd een beetje op mn woorden letten met dit soort gevallen hihihi. Dan kan ik lekker stoppen met mn buik inhouden.

Mn dochtertje heeft denk ook een virus te pakken. Zoals ze haarzelf nu gedraagt kan gewoon niet meer alleen van tandjes zijn. Gelukkig slaapt ze nu lekker veel. De arme schat is na amper een uurtje wakker alweer moe!! Dat wordt dan ook niet wandelen met dit weertje......

xxx
Pauline

oja, ik ben trouwens 26 als deze spruit zich aandient hoor!!! Ik ben jarig in september....

Terug
Bovenaan