Uitgerekend in december 2009

Hoi pauline

Wat vervelend voor je dochtertje en voor jouw. Heel lastig lijkt me zo ´n situatie.
Heb gelezen dat je doormiddel van een bloedtest na kan gaan of je imuun bent.
Hoop dat de verloskundige wat voor je kan beteken

Groet meisjes mama

hoi..

@pauline, heb je al contact gehad met de vk. Wel vervelend zeg voor jou en je dochtertje, ik hoop dat je goed nieuws krijgt van de vk en dat het allemaal positief is.

@wwendy, je kunt de lijst copieren en jezelf erbij zetten in een nieuw berricht, als het niet lukt gil je maar.

Hier begin ik vandaag in week 7, weer een week voorbij, 7 weken en 0 dagen. Tenminste dat zowiezo, 12 mei weten we het zeker ( heb een erg korte sycles dus volgens de vk kan ik al een week verder zijn)
vandaag wel een goede dag, heerlijk een keer niet zo erg misselijk en de vermoeidheid valt ook mee vandaag. Gelukkig maar want ik heb nog een late dienst voor de boeg.

Hebben jullie al een drang om iets bepaalds te eten of juist iets om te laten staan?
Hier nog niet, behalve als ik langs de cafetaria loop hmmm jammie.
De visboer loop ik met een boog voorbij, dat is te veel van het goede....

groetjes moeke

Ik heb net de vk gesproken, en zij wist mij niet meer te zeggen dan dat een bloedtest uitsluitsel kan geven. Maar daarvoor moet ik weer bij de ha zijn. En die kan ik pas om 13.00 uur bereiken.... zucht.....

Maar even over die gekke eetgewoontes.... Ik ben nu juist helemaal gek van vis. Ik heb gisteren ook gelunched met kibbeling. En roomijs vindt ik nu heerlijk. En normaal lust ik helemaal geen roomijs hihihi. Dit herken ik helemaal niet van mijn vorige zwangerschap, toen had ik  geen gekke eetgewoontes... Hopelijk blijft het hierbij, want tja, roomijs is ook niet het allerbeste voor de slanke lijn.

Susanne: ik heb groep 5. Heb eerst een aantal jaren groep 7 gehad, toen groep 1 en groep 2 en nu weer een jaar of 4 groep 5. Heel leuk. Groep 8 heb ik nog nooit gehad. Lijkt me erg pittig, met name na de cito-toets.
Ik werk 3 dagen, maar heb wel klassen-verantwoording. Dat vind ik wel lastig. i.p.v. een stapje terug heb ik soms  het idee dat ik meer werk heb.
Ik heb ook best een grote groep. 32 kinderen, waarvan één lich. gehandicapt. Best zwaar dus, maar wel superleuk. Nu ik me al niet al te best voel, ben ik blij als ik op vrijdag op de bank kan ploffen. Hoeveel kinderen heb jij in de groep?

Pauline: wat rot voor jou en je dochter zeg. Is ze er erg ziek van? Altijd schrikken hè? Als je zwanger bent, houd je die kinderziektes liever even buiten de deur.
Toen ik zwanger was van mijn dochter, werkte ik in een kleutergroep.
In mijn groep heerstte toen opeens roodvonk. Ik ook meteen in rep en roer.
Ik was toen wel al een maand of 4 zwanger. Bleek ook allemaal geen probleem te zijn.

Vandaag hoorde ik dat bij de kleuters de waterpokken heersen. Ik schrok gelijk. Probeer dat gedeelte van de school maar even te mijden. Niemand weet nog van mijn zwangerschap. Ik weet ook eigenlijk niet of dit kwaad kan, heb ze volgens mij wel als kind gehad.

Succes ermee.

Zo, ik duik eens lekker mijn bedje in. Morgen gaan we een dagje naar Plopsaland....
Zal een druk dagje worden.

Groetjes Estelle

Hoi hoi!

Ik mag me ook bij jullie voegen,nadat ik vorige week een positieve test in handen had!
Ik ben alleen niet zo hadig in die schema's, dus wellicht is er iemand  die dit voor mij kan doen?????

Ik ben dus "Nonnon" ,33 jaar. Uitgerekend rond 20 december,29 april de 1e echo, ben dan 6 weken zwanger. We willen niet weten wat het is, als het maar gezond is.

We hebben een dochter van 2,5 jaar. In september '08 ben ik, na 4 maanden zwangerschap, bevallen van  onze tweede  dochter*. Helaas hebben we toen moeten besluiten om de zwangerschap af te breken omdat onze dochter een open schedeltje had.   Deze zwangerschap is dus extra spannend. Ik ben dan ook érg onzeker....

Groetjes!

Hoi Nonnon,
Welkom!
Joh wat erg dat je de vorige zwangerschap moest afbreken.. begrijp dat je nu onzeker bent, maar je bent niet de enige, ik ben ook best onzeker, ben net 6 weken dus er kan nog zoveel gebeuren! Blijf positief denken dan komt het allemaal goed!

En ik ben ook niet erg handig in de schema's dus daar kan ik je niet meer helpen.. hihi!

Liefs Denise

Hoi

Ik voeg me vanaf nu ook toe aan jullie forum.
Wij verwachten ook  in December ons eerste kindje,
ik vind het heel spannend allemaal.
Ik was 3 dagen overtijd dus tijd voor een test.
Ik had een test van Clear Blue gekocht en die gaf een duidelijke + aan.
Dus dat kan niet missen: Zwanger.
Mijn vriend en ik werden er even emtioneel van.
En omdat we het nog niet konden geloven dat ik zwanger ben,
ben ik ook naar de dokter geweest. En daar was de test ook positief.
Ik zal van de week de VK bellen voor een afspraak.

Groetjes Happy Girl 27

quote: moeder van lisa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2009 08:07:08'));

Naam  
Leeftijd  
Kindje  
Uitgerekend op:  
Verloskundige?  
Hoeveel weken dan zwanger?  

Janien  
 21
1e  
 02-12-2009

1e x VK, inwendige echo 5 mei

10 weken