Hai meiden,
goed nieuws.... Navara heeft waarschijnlijk toch geen vijfde ziekte..... De uitslag hoort zeker een week te blijven, en bij haar was het na 2 dagen weer weg. Wat het dan wel is geweest, weet de ha ook niet, maar gelukkig voor mij geen vijfde ziekte. Misschien wel de zesde, want ze had de 3 dagen daarvoor hoge koorst, maar dat is niet gevaarlijk voor een zwangere..... Ik ben weer helemaal blij.....
En tja, morgen naar de vk. Vorige keer stelde het ook niet veel voor. Het was eigenlijk alleen voor de administratie en vragen van mijn kant. Vragen heb ik niet, dus ik verwacht er morgen niet veel van. Ik krijg dan wel mijn doorverwijzing voor de eerste echo, dus dat is wel fijn. Dan kan ik ten minste naar een datum gaan toeleven.
Ik heb gisteren aan de laatste familie het goede nieuws verteld, en iedereen was harstikke enthousiast. Alleen mn zusje ging bijna van der stokje, die was er van overtuigd dat ik haar in de maling nam hihihi. Maar toen het goed doordrong, stond ze bijna te springen van blijdschap.... Morgen ga ik het op werk vertellen.... spannend.....