Hoi Meiden,
Hier alles goed, nog geen verder klachten, vandaag 6 weken. gisteren naar de huisarts geweest. Weer een keertje bloedprikken en alles genoteerd gewicht lengte en bloeddruk. Ik woon in belgie maar werk in nederland. Ik heb besloten om in belgie te bevallen. Maar Hier gaat je maar 3 keer naar de gyn en dus ook maar 3 keer een echo, en de eerst echo pas op 14 weken. de nekplooimeting. 24 weken of als goed verder gaat en 35 weken voor de ligging van het kindje voor de bevalling. Maar ik zou graag eerder een echo willen nu heb je in nederland div. bureau waar je echo's kan laten maken maar heeft daar iemand ervaring mee en wat te de beste tijd voor een echo. 6 weken is erg voreg dan zie je nog niet zo veel. ik dacht zelf aan 10 weken. Wat mij vriend wil dat wij het nog geheim houden te de echo maar ik ben vrij slank en 's avonds heb ik nu al een buikje,. dat hou ik dan nooit voor tot 14 weken. en we willen de aan de ouders gelijk vertellen maar de ouders van mijn vriend zitten nu in spanje en komen begin juni terug. ongeveer 12 weken. Dus als we dat een echo gehad hebben kunnen we het ook laten zien. wat denken jullie.
Met jullie alles goed?
gr. Maaike