Uitgerekend in december 2009

hey Tamar,
Bedankt voor je reactie!
Ik ga er zeker van genieten hihi lijkt me heerlijk om dit te mogen ervaren:)
ik heb vandaag de vk gebeld en heb een afspraak staan (2e week van mei)
ze vertelde me dat bij een 1ste afspraak controle plaats vind en bij een 2e afspraak zal er een echo plaats vinden. Je moest eerst een intake krijgen (1ste afspraak) dan pas zou er een 2e afspraak gepland kunnen worden.

Ik zal  straks bij de forum kijken ( voor de november 2009 mama's)
Bedankt!

Kraamzorg ga ik meteen nadat ik een echo gehad heb regelen.
Dan heb je zekerheid..
verder met kdv hoef ik niet nu al te regelen haha ik werk zelf ook in een hele dag opvang dus dat is wel fijn.

Dat heb   ik trouwens ook gelezen over dat moeders voor moeders gebeuren.
maar ik denk niet dat ik daar aan mee ga doen. moet er nog even over nadenken,

Ja ik had ook gelezen dat folliumzuur niet schadelijk was als je dat bleef slikken ook na 8 a 10 weken.. maar mijn zus had het over een andere soort pil. daar moet ik nog even navraag bij haar over doen.

Ben jij ook zwanger? Hoe ver ben je? Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid;)

Nou meid super dat je gereageerd hebt...

wie weet tot snel

liefs

@word moedertje van harte gefeliciteerd met je zwanger zijn. Spannend he je eerste kindje....hier bij mijn vlk krijg je ook eerst een intake en daarna een echo. Het schijnt overal weer anders te zijn????
Mijn echo is 12 mei en ik kan haast niet wachten.
Hier gaan we ook pas alles ( kraamzorg e.d.) regelen na de echo.
Mocht het niet goed zijn dan hoef ik niet weer alles af te bellen bah lijkt me echt erg.

Nou ik hoop dat je neit de nare kwaaltjes krijgt alleen de leuke hihi

groetjes   moeke

@ word moedertje: Van harte!!
 Wij gaan ook pas na de echo bezig met kraamzorg en kinderdagverblijf etc...
Over dat foliumzuur; dat elke vitamine hetzelfde is, is niet zo (ik werk ermee, vandaar). Je hebt synthetische (dus nagemaakte) en natuurlijke.
Natuurlijke vitamines worden veel beter in je lichaam opgenomen dan de synthetische. En een natuurlijk product is vaak gewoon beter en sterker gedoseerd, vandaar dat het ook duurder is.
Zelf slik ik vitamines voor de zwangere vrouw van VSM. Hier zit ook foliumzuur in. Een zwangere vrouw heeft ook een andere samenstelling nodig van vitamines dan een niet-zwangere.
Ook slik ik van VSM visolie voor de zwangere vrouw, wat goed is voor de bouw van zenuwstelsel en hersenen van de baby en het is goed voor de energie en als aanvulling voor jezelf wat betreft hersenen, bloedstelsel etc...
En tijdens de borstvoeding is het ook goed.

Hihihi... t lijkt wel of ik voor ze werk.... maar ik werk gewoon in een drogist hoor! En vind het gewoon zonde als iemand geen natuurlijk product gebruikt qua voedingssupplementen....
Maar goed, synthetische is niet superslecht hoor!! Voor mensen die gewoon niet veel geld er aan uit willen geven, kunnen ze het gewoon gebruiken!

Liefs.

Hallo allemaal,

hier ben ik dan...5,5 week zwanger. 4e zwangerschap na 3 miskramen dus we hopen dat het nu goed gaat...alle kwaaltjes heb ik zo'n beetje op het misselijk zijn na, dat heb ik bij geen van de zwangerschappen gehad. Ik ben uitgerekend op 29 december.

Nou iedereen een leuke tijd en ga ik jullie volgen...
oh en dat schema wil ik ook....even kijken hoe dat moet...

groetjes

Naam  
Leeftijd  
Kindje  
Uitgerekend op:  
Verloskundige?  
Hoeveel weken dan zwanger?  

Janien  
 21
1e  
 02-12-2009

1e x VK, inwendige echo 5 mei

10 weken

pauline
25
2e
03-12-2009
5 mei (echo)
+/- 10 weken

Moeke
 31
2e  
 04-12-2009
( 26-11 ??)
 echo 12-05
 12 weken

Arianne        
28
2e
04-12-2009
intake 21-4
/- 7,5 week

marieke
39
2e
08-12-2009
intake 28-04
8 weken

Emmy        
27
2e
10-12-2009
echo en intake
14 mei
/- 10 weken

Estelle
 34
3e  
 10-12-2009
 28 mei nekplooimeting
23 juli 20 weken echo
12 weken
20 weken

Maatje
24
1e
13-12-2009
18 mei 10 wkn echo
10 weken en 2 dagen

Susanne
25
2e
05/12-12-2009
13 mei echo
9/10  1/2 week

Luxx
27
1e
05-12-2009
7 mei intake
10  weken

Tamar

33

3e

15-12-2009

intake 4-5 en echo 12-5

8 en 9 weken

maaike

Nonnon
30

33
1e

3e
16-12-2009

18-12-2009
-

20 mei
-

10 weken

Janske
28
2e
19-12-2009
13 mei
9 of 10 weken

Denise
21
1e
15-12-2009

/- 6 weken

Bianca
25
2e
14-12-2009
5 mei
8,2 weken

Channiël        
31
1e
24-12-2009
2 juni: intake
week ervoor: echo
8 of 9  weken

Jessy1981
27
1e
29-12-2009
20 mei
8 weken  

Naam:

Wil je het geslacht weten?  
Mogen wij het weten?  
Het wordt een  

Janien

Ja  
Ja
?

pauline

ja
ja
?

Moeke

Nee
Nee  
Baby  

Emmy

Ja                
Nee
?

Estelle

Weet nog niet
Nee
Baby

Maatje

Weten we nog niet
Als wij het weten wel

Susanne

Ja
Ja
?

Luxx

Nee
kan dan niet
?

Bianca

Ja
Ja
Ik denk zelf een
Jongen!!!

maaike

weet nog niet
weet nog niet
?

Janske

Nee        
nvt
baby

Arianne        

nee
nvt
?

Denise

Ja
Ja
?

marieke

nee
nee
baby

Tamar

JA

Ja

nog even wachten

Channiël      

uit nieuwschierigheid wel, maar tis leuker dat het een verrassing blijft.
nvt
baby!

Jessy1981

Ja
Ja
?

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen woensdag de intake gehad. Ivm mijn laatste cycles gaat ze nu uit van 12 dec. Echo op 13 mei zal dan de definitieve datum geven. Ik heb ook al even niet gereageerd, omdat ook ik heel erg moe ben! Nu even lekker een weekje vrij. Morgen jarig, dus even gezellig feestje vieren! Geniet van het mooie weer vandaag!

Groetjes, Susanne

Hey hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zwanger zijn verschijn.
Ik ben er eergister achter gekomen dat ik zwanger ben!!!!!!!
Ik zal mijn verhaal kort vertellen.
Bijna 3 jaar geleden wilde we graag zwanger worden maar dat lukte niet, na een hele medische molen werden we uiteindelijk vorig jaar zwanger, maar helaas bij 21 weken werd ons kindje te vroeg geboren en overleed. Het was zo verschrikkelijk!!!! Nu hebben we het al aardig een plekje kunnen geven, missen doen we ons kindje nog steeds heel erg. Maar onze wens was er nog steeds en eigenlijk nog wel sterker, we hadden bijna een kindje gehad, maar ons kindje is weer van ons afgenomen. We wilde graag weer zwanger worden, dus waren we pas geleden naar de gyn geweest om een plan te maken. 3 weken geleden nog allerlei onderzoeken gehad en moest   nu tot eind mei wachten op de uitslagen.
Maar goed ik werd niet meer ongi, dus ik dacht dat dit kwam door mijn pcos.
Ik merkte alleen dat mijn borsten wat pijnlijker werden en ik ben moe en behoorlijk emotioneel wat ik niet kon plaatsen. Mijn man adviseerde om toch maar een test te doen.
En wat gebeurde er, er kwam direct een dikke plus. Na 3 testen weten we het zeker.
We zijn zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! EN NOG SPONTAAN OOK!!!
Het voelt als een droom, zo onwerkelijk!!!
Ook is het heel spannend en eng na wat we mee hebben gemaakt, maar we proberen positief te blijven denken dat werkt vaak toch goed.
28 December 2009 zijn we uitgerekend, dus ik ben morgen alweer 6 weken zwanger!

Ik wil verder iedereen ook heel erg feliciteren met het mooie nieuws, geniet er lekker van!!!!!

Liefs Triesje

Wat een mooi verhaal Triesje! Van harte GEFELICITEERD! Laatst ook al iemand die na zo'n lange weg spontaan zwanger was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. De komende tijd zal vast spannend zijn. Ik hoop dat jullie er vooral van kunnen genieten. Krijgen jullie extra echo's?

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan