Uitgerekend in december 2009

@ Triesje & Christina: Van harte!! Fijn he, zulk goed nieuws!!!

Hier gaat alles zn gangetje...Morgen even afspraak maken voor de echo.
Ik heb nog steeds geen last van kwaaltjes, alhoewel ik de laatste 2 dagen waanzinnig moe ben. Gister op werk was ik niet lekker en erg moe en vandaag hadden we een verjaardag waarbij we heen en terug 1 uur in de auto zaten, ik heb beide keren als een blok geslapen...
Ik kruip straks zo ook op de bank, lekker onder een dekentje!

Kan iemand mij vertellen of dit er ook bij hoort? Ik twijfel namelijk. Want het loopt verre van lekker op t werk tussen mij en mijn baas en er hangt een nare sfeer, dus ik dacht dat t misschien daar van komt, omdat ik mijzelf gewoon naar t werk toe moet slepen als t ware,  maar goed, ik heb wel vaker momenten gehad dat ik mij ergens druk om maakte, maar werd er nooit zo moe van, dus wie weet komt t wel van de zwangerschap...

Liefs.

Hallo daar ben ik weer!
Ben de afgelopen week zo misselijk en moe geweest dat ik alle tijd die ik had op bed of op de bank  doorbracht....
Gelukkig slaapt m'n zoontje nog 2x per dag dus kan ik ook rustig aan doen dan.

Alle nieuwe zwangere GEFELICITEERD!!!

Wij mogen morgen voor het eerst naar de verloskundige!
Ben best zenuwachtig.......nou weet ik niet meer van de vorige keer of ze ook gaan gaan voelen en luisteren of dat het alleen een gesprek is???
Onze verloskundige doet helaas geen echo dus daar moeten we voor naar het ziekenhuis.
Normaal gesproken krijg je die hier pas rond de 12 weken maar ik hoop echt dat ik eerder terecht kan.
Ik heb voor de zwangerschap van m'n zoontje een miskraam gehad maar daar kwamen we pas achter met 12 weken op de echo......het was al met ongeveer 7 weken mis gegaan maar m'n lichaam heeft het gewoon binnen gelaten en daar heb ik niks van gemerkt!
2 dagen later ben ik toen gecureteert en gelukkig was ik een maand later weer zwanger van Tijn.
Ben nu toch best weer bang en hoop dat ik iets eerder mag komen voor een echo.

Was de vorige keer helemaal niet misselijk en zo moe hoop dat het niet te lang aanhoud!

Liefs Bianca.

hoi triesje!!!

Wat fijn dat je nu ook hier mag komen schrijven, van harte gefeliciteerd hoor!!!
Ik heb je nog een paar keer geschreven bij "zwanger worden".
Super om je dan toch hier weer te zien.
Geniet ervan!

groetjes moeke

decembermama: volgens mij kun je tegenwoordig bij de meesten eerder een echo laten maken. Bij mij doet vk het ook niet, maar ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij het zh en die gaan ook uit van 8 weken. Ik heb weliswaar ooit een mk gehad, maar dat was met 4 wkn 5 dgn, dus medisch telt die eigenlijk niet. Voor mij dus geen bijzondere reden om vroeg te gaan voor echo, maar dus standaard: ook om uitgerekende datum te checken.
Ik ga volgende week en ben dan precies 9 weken. Vooral snel zelf afspraak maken. Zeker als je je verhaal vertelt, kan ik me niet voorstellen dat je lang zou moeten wachten.

chaniel: volgens mij heel gebruikelijk. Ik ben in verwachting van mijn derde kindje en kan nu bijna niet mijn ogen openhouden. Bij mijn eerste 2 stortte ik in als ik thuis kwam van werk, maar nu is dat - heel onhandig - een opleefmoment. Daardoor veel vermoeider op het werk!

Gefeliciteerd Triesje!

Groetjes,
Tamar

Oh ja, ik ben vandaag voor intake bij vk geweest. Mijn bloeddruk is nog niet eens gemeten. Alleen maar gegevens doorgenomen en verwijsbriefje voor bloed prikken en voor echo gekregen en nieuwe afspraak gemaakt.
Mijn vk weegt ook niet, dus nu ook niet.

Succes, decembermama

hallo allemaal,

zal mezelf even voorstellen, ben Esther 26 jaar en nu 5/6 weken zwanger van ons eerste kindje. we hebben op koninginnedag getest (drie keer) en allemaal waren ze positief!!!! ongelooflijk, na meer dan 2 jaar proberen eindelijk gelukt. het is een wonder! ik ben alleen nog wel heel bang dat het fout zal gaan....is dit normaal? mag pas over 3 weken naar de gyneacoloog (omdat we daar al voor behandeling zaten) en ik wil eigenlijk het liefst iedere dag testen....maar weet ook wel dat dat geen zin heeft eigenlijk. mijn borsten zijn ontzettend gevoelig en pijnlijk dus hou er maar een beetje aan vast dat zolang dat er nog is....dat het dan wel goed zit. zijn jullie ook zo onzeker? hoor allemaal van die enge verhalen.....wil daar helemaal niet aan denken eigenlijk.

iedereen hier heel veel succes met de zwangerschap,geniet ervan!

liefs esther

quote: 25es25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2009 20:57:05'));

Hoi Esther,
Best wel herkenbaar hoor, wij zijn ook al ruim 2,5 jaar bezig, 3 miskramen en nu de 4e zwangerschap dus ook ik hoop van dag tot dag da t het goed blijft gaan. Ben nu precies 6 weken. Eind van de week ga ik maar eens bellen met de VK, ik ben helemaal klaar met dat ziekenhuis, jij hebt misschien geen keus, ik hoop dat wij naar de VK mogen. Ik vond het allemaal zo onpersoonlijk in dat ziekenhuis.

Heb nu ook pijnlijke borsten en net als jij houd ik me daar aan vast, als dat bij mij ineens over is dat weet ik hoever het is en gaat het mis. Maar elke zwangerschap is anders hoor, deze keer ook weer dus helemaal zeker kun je daar ook weer niet van zijn. Die onzekerheid is ontzettend lastig maar het is niet anders, ik heb me wel voorgenomen om elke keer weer er positief in te staan, bang zijn voor alles wat 'misschien komen gaat'   en misschien ook helemaal niet...is zo zonde....maar ik heb ook m'n momentjes dat ik onzeker ben hoor. Dat houdt je niet tegen.

Nou aftellen dan maar voor ons samen.   Ik ben uitgerekend op 29 december, jij?

hallo allemaal,

zal mezelf even voorstellen, ben Esther 26 jaar en nu 5/6 weken zwanger van ons eerste kindje. we hebben op koninginnedag getest (drie keer) en allemaal waren ze positief!!!! ongelooflijk, na meer dan 2 jaar proberen eindelijk gelukt. het is een wonder! ik ben alleen nog wel heel bang dat het fout zal gaan....is dit normaal? mag pas over 3 weken naar de gyneacoloog (omdat we daar al voor behandeling zaten) en ik wil eigenlijk het liefst iedere dag testen....maar weet ook wel dat dat geen zin heeft eigenlijk. mijn borsten zijn ontzettend gevoelig en pijnlijk dus hou er maar een beetje aan vast dat zolang dat er nog is....dat het dan wel goed zit. zijn jullie ook zo onzeker? hoor allemaal van die enge verhalen.....wil daar helemaal niet aan denken eigenlijk.

iedereen hier heel veel succes met de zwangerschap,geniet ervan!

liefs esther

Terug
Bovenaan