Uitgerekend in december 2009

Hallo meiden,
Ik ben gister voor het eerst langs de vk geweest.
het was gewoon een intake met verschillende vragen.
Ik heb wel een echo gehad. Dat was gewoon heel kort.
Ik was gewoon benieuwd naar het hartje en voreg of ze het wilde proberen.
Nou dat heeft ze dus gedaan en tot ons verbazing zag ze meteen mijn kleintje in mijn buik  en het hartje klopte ook!! Ik was echt superblij!!
volgende week donderdag heb ik mijn 2e afspraak en dan krijg ik weer een echo met daarin informatie over mijn kleintje en hoever ik ben....
ik kan niet wachten tot het donderdag is.
ik heb trouwens een echo foto gister meegekregen echt heel schattig je ziet heel klein baby   (hoofdje en buikje is duidelijk te zien de rest niet) maar kan er uren naar kijken

dus meiden ook bij je 1ste afspraak kun je gewoon proberen om een echo te krijgen...
Het is mij in iedergeval wel gelukt hihi.

Suc6 allemaal..

liefs Word moedertje..

Hallo dames,

Het ljkt me leuk om hier elkaars ervaringen te lezen. Ook ik ben uitgerekend in december, de 8e om precies te zijn. Dat betekent dat ik nu bijna 11 weken op weg ben. We zijn al 1 keer naar de verloskundige geweest, voor een intake, dat was rond 8 weken. Volgende week heb ik de eerste echo, als onderdeel van de combinatietest. Ik ben 30 jaar en voor mij en m'n vriend is dit ons 1e kindje. Alles is voor ons dus erg nieuw & spannend!

Groetjes,
MKJ

Hallo allemaal,

Ook ik ben in december uitgerekent.
De 23ste..fijn 2 dagen voor kerst haha

Het word ons 3e spruitje, we hebben een zoon van bijna 5, bijna 6 en een dochter van 2

Ik heb met 7 weken een echo gehad en over 2 weken krijg ik er weer een.
Omdat mijn dochtertje met 2 bloedvaten in de navelstreng geboren is, ipv 3,
wat kan duiden op o.a nierproblemen krijg ik nu wat extra controle

Als ze over 2 weken op de echo kan zien of er gewoon 3 bloedvaten zitten dan
is extra controle niet verder nodig.

groetjes Tamaar

He Tamaar,

Van harte gefeliciteerd! Fijn dat ze jullie goed in de gaten houden. Nu maar hopen dat alles goed! Ik snapte alleen 1 ding niet; je zei dat het jullie 3e kindje gaat is, maar toen had je het over een zoon bijna 5, bijna 6 en een dochter van 2? Is het dan jullie 4e of mis ik iets?

Groetjes,

Susanne

Hallo dames,

Ook ik kom graag meekletsen....
Het wordt ons derde kindje, we zijn al de trotse bezitters van twee prachtige meiden..
Op 1e kerstdag (of rond deze datum) hopen wij weer een nieuw wereldwonder op de wereld te zetten...
Heb vorige week een echo gehad, deze was vroeg vanwege een miskraam tussen de 1e en 2e, en mijn eigen onzekerheid. Gelukkig was alles goed en heb er nu een beetje meer vertrouwen in.
Spannend weer hoor, ook al is het de derde!!!!

ik mag morgen ook voor mn eerste echo...spannend.ik ben volgens mijn eigen berekening 26 dec.uitgerekend.voor ons wordt het het 2e wondertje.we hebben een dochter van bijna 15 maanden.groetjes,karin

Terug
Bovenaan