Hallo meiden,
Ik ben gister voor het eerst langs de vk geweest.
het was gewoon een intake met verschillende vragen.
Ik heb wel een echo gehad. Dat was gewoon heel kort.
Ik was gewoon benieuwd naar het hartje en voreg of ze het wilde proberen.
Nou dat heeft ze dus gedaan en tot ons verbazing zag ze meteen mijn kleintje in mijn buik en het hartje klopte ook!! Ik was echt superblij!!
volgende week donderdag heb ik mijn 2e afspraak en dan krijg ik weer een echo met daarin informatie over mijn kleintje en hoever ik ben....
ik kan niet wachten tot het donderdag is.
ik heb trouwens een echo foto gister meegekregen echt heel schattig je ziet heel klein baby (hoofdje en buikje is duidelijk te zien de rest niet) maar kan er uren naar kijken
dus meiden ook bij je 1ste afspraak kun je gewoon proberen om een echo te krijgen...
Het is mij in iedergeval wel gelukt hihi.
Suc6 allemaal..
liefs Word moedertje..
Ik ben gister voor het eerst langs de vk geweest.
het was gewoon een intake met verschillende vragen.
Ik heb wel een echo gehad. Dat was gewoon heel kort.
Ik was gewoon benieuwd naar het hartje en voreg of ze het wilde proberen.
Nou dat heeft ze dus gedaan en tot ons verbazing zag ze meteen mijn kleintje in mijn buik en het hartje klopte ook!! Ik was echt superblij!!
volgende week donderdag heb ik mijn 2e afspraak en dan krijg ik weer een echo met daarin informatie over mijn kleintje en hoever ik ben....
ik kan niet wachten tot het donderdag is.
ik heb trouwens een echo foto gister meegekregen echt heel schattig je ziet heel klein baby (hoofdje en buikje is duidelijk te zien de rest niet) maar kan er uren naar kijken
dus meiden ook bij je 1ste afspraak kun je gewoon proberen om een echo te krijgen...
Het is mij in iedergeval wel gelukt hihi.
Suc6 allemaal..
liefs Word moedertje..