Uitgerekend in december 2009

Hallo meiden,

Ik ben er achter gekomen dat ik wat minder lang zwanger ben dan ik dacht.
Ik ben nu in januari uitgerekend, dus ik ga mezelf bij de januari mama's aansluiten.
Waardoor het komt, zie mijn topic: Ben zo verdrietig en zo bang.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap en geniet er lekker van!!!!!!!

Liefs Triesje

Hallo meiden,

Morgen alweer 9 weken, gaat echt snel joh!
Ik heb alleen weer een dilemma! Ben gisteren even naar stal geweest, niet om paard te rijden maar gewoon even om te kletsen, rijden doe ik niet meer... Maar ik heb daar een schok van het schrikdraad gekregen. En ik maak me toch wel een beetje zorgen. Iemand van stal die zelf 2 kinderen heeft zei dat het geen kwaad kan.....

Hoe is het verder met iedereen?
Ik voel me nog steeds prima, alleen heeeeeeeeeeel moe. En dat wordt alleen maar erger lijkt wel!

Gr. Maatje

Hallo alle mama's,
Hoop dat alles goed met jullie gaat en natuurlijk met jullie kleintjes in jullie buik
Ik was de afgelopen dagen wat afwezig...
Heb laaste tijd erg last van misselijkheid en ben heel erg moe...
meestal  hou ik  een middagdutje.
en als ik middag dienst heb dan blijf ik extra langer in bed in de ochtend.
aan het begin mertke ik het niet echt (week  6 ongeveer)
maar nu zit ik net in week 9 en ik heb echt last van kwaaltjes....
deze week eerste afspraak bij vk.. echt spannend!!
volgende week ga ik weekje opvakantie naar het buitenland dus moet even kijken wanneer ik 2e afspraak krijg voor een echo.

Oh trouwens ik slik nu andere pillen. Ik ben gestopt met foliumzuur van de kruidvat.
ik slik nu Gravitamon..

Hoe is het met jullie mama's en met jullie zwangerschap?
komt mijn verhaaltje jullie ook bekend voor??

ik zal de komende dagen proberen om meer aanwezig te zijn.

Nou groetjes!

Hoi allemaal!!

Blijft leuk om te zien hoe herkenbaar veel van de verhalen zijn!!!

Aan alle nieuwe zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie wondertje op komst!!! Zijn toch een aantal verhalen bij waarvan je echt blij wordt dat het jullie EINDELIJK gelukt is, nu hard duimen draaien dat alles goed blijft gaan, toi toi toi!!!

Hier gaat het goed, ook moe en misselijk, maar dat gaat beide al weer stukje beter, vooral met de misselijkheid gelukkig! Zelfs herkenbaar dat je daardoor niet zo heel veel op zo'n forum komt schrijven, maar wel super leuk om van iedereen te volgen!!!

Vorige week intake bij de vk gehad, stelde niet zo heel veel voor, beetje vragen en antwoorden etc, maar ze heeft omdat ik bijna 10 weken was, toch een poging gedaan om het hartje te luisteren!! Maar dat is helaas niet gelukt... maar hoefde me geen zorgen te maken en dat wist ik ook, dat de kans heel klein was. Volgende week dinsdag de 12 weken echo, dus dan weten we meer!! Zo spannend!!  

Ik heb trouwens ook vitamine pilletjes, maar dan van kruidvat eigen merk. Samenstelling was precies gelijk aan die van de VSM, dus leek me goed alternatief. Zit ook nog foliumzuur in, maar dus ook nog meer dan alleen dat. Leek me niet onverstandig met alle misselijkheid en spugen.

Liefs Luxx
1e kindje, 10 weken en 3 dagen

Hallo Allemaal,

Graag wil ik me hier bij jullie aansluiten.

Ik ben 28 jaar en verwacht mijn (ons) 1e kindje op 28 december. Ik vind het allemaal erg spannend want we zijn lang bezig geweest met zwanger worden.

Waar ik me zorgen om maak is dat ik dus niet misselijk ben, geen gevoelige borsten heb en eigenlijk niet zo veel voel. Aleen wat sneller moe en veel last van mijn darmen, is dat normaal?

Ik heb 27 mei de 1e afspraak bij de verloskundige maar ik lees nu opeens op het forum dat je dan helemaal geen echo krijgt????? wanneer dan, ik wil wel weten of alles goed is.

Heb trouwens vandaag de flessen gekregen van moeders voor moeders, zijn er nog meer die meedoen?

Groetjes en bezorgde moeder in spé.

@ Luxx: pfff... dacht al dat het aan mij lag... door de moeheid en misselijk zijn had ik geeneens zin meer om op het forum te kijken! Babyboekjes laat ik ook links liggen... Ik kan me niet voorstellen dat die klachten overgaan... maar ik zal gewoon geduld moeten hebben!

@ dromertje: gisteravond is er hier ook een mevrouw geweest van moeders voor moeders. Dat wordt dus een paar maand in een potje plassen! ;)
Ik heb de dvd uitgekozen uit de presentjes, we hebben al een stukje gezien, wauw! Echt met waanzinnig mooie beelden!

Verder gaat hier alles zn gangetje. De laatste naaste familieleden hebben we het verteld en de rest van de familie en vrienden vertellen we het rond 12 weken.

En ik hoop toch zo dat ik weer wat meer energie mag krijgen, want er is niet veel over van de tornado die ik normaal gesproken ben... :(

Geniet lekker van het weer!!

Hoi Dromertje1981

Ik ben nu 8 week zwanger  en 20 dec uitgerekend.
En ik ben vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest
en het grootste gedeelte zijn alleen maar vragen over jou en je partner,
en of er ook ziektes of iets dergelijks in de familie zit.
En bij ons bij de vk laten ze wel een echo zien.
Maar ze garanderen niet dat ze iets kunnen zien omdat het dan
nog zo klein is. Maar ik heb het wel gezien. Alleen het is jammer
dat hun er geen foto van kunnen maken, dus ik heb nog geen bewijs.
Maar ik weet nu in iedere geval dat er wat in zit.
En niet iedereen heeft klachten dus maak je daar maar geen zorgen over

Groetjes Happy Girl

Terug
Bovenaan