Uitgerekend in december 2014

Welkom gebruiker58 (kort t maar even af).Ben jij al voor een echo geweest? Spannend je eerste kindje ;-)
 
Hoihoi,
@gebruiker: gefeliciteerd! En zeker spannend... Alles nieuw en alle anders. Geniet ervan.
@Wenser: inmiddels ben ik voor m`n eerste echo geweest ja. Het zag er heel mooi uit, hartje klopte netjes en het is nog zoooo klein..... Voor manlief is het nu ook wat echter nu hij het gezien heeft heb ik het idee. Mijn uitgerekende datum is op 5 dec gezet! Grappige datum. uiteraard wordt dat met de termijn echo van 10 weken pas serieus genomen. Jij bent inmiddels ook voor een echo geweest toch?
En gebruiker heb jij al een echo gehad? Of wachten ze tot 10 weken?
Goed weekend verder!
 
Yes, we hebben een kloppend hartje gezien!Het zag er allemaal goed uit, ik ben nu 7 weken volgens berekening en volgens de grootte (1 cm) en waarschijnlijk is het bloedverlies een kleine beschadiging in mijn baarmoeder, nog van het innestelen, dat nog niet dicht is. Wow, ik kan het nu pas echt geloven en ben heel opgelucht.
Morgen komt Moeders voor Moeders voor de intake. Doen jullie daar aan mee? Gr.Wenser
 
Gefeliciteerd iedereen. Fijn om te lezen wenser, wat een geruststelling!
Ik wil ook graag meedoen aan moeders voor moeders. Moet hier nog informatie over opvragen aangezien ik pas net zwanger ben.

Gebruiker het is ook mijn eerste kindje. Vind het echt super spannend.

Officieel hoor ik niet in de groep van december. Mijn zelfberekende datum is 1 jan 2015. Wel een mooie vind ik zelf
 
Wenser: Gefeliciteerd!!! Wat geweldig om het zo te zien hè? En wat fijn dat je gezien hebt dat het ook goed gaat.Was je eigen berekening ook 7 weken of ben je terug gezet?Ik doe niet mee aan moeders voor moeders.... Misschien erg echoistisch maar heb dat in mijn vorige zwangerschap als vervelend ervaren.
Geniet er weer van meiden!
 
Terug
Bovenaan