Uitgerekend in december 2014

Wat super Wenser, gefeliciteerd!Fijn dat alles er goed uit ziet!Heerlijk, genieten maar!
Enne...ik heb vorige keer ook niet meegedaan met Moeders voor Moeders, maar nu denk ik ook niet, erg he!Niet echt een hele duidelijke reden voor eigenlijk.
 
Hoi allemaal, ook hier zwanger... :D Uitgerekend op 8 december, was eerst de 12e, maar ja, met een beetje geluk komt onze frummel met pakjesavond ofzo , haha. Ik heb al een zoontje van 3 jaar en 9 maanden. Getrouwd met mijn jeugdliefde, al 11 jaar samen en we zijn beide 25. Wonen in IJsselstein, provincie Utrecht. Tja, verder nog niet zoveel te vertellen. Heel veel geluk allemaal. xxx liefs Renee
 
Ha Reee, welkom. Leuk, er zit ongeveer evenveel tussen onze kindjes (scheelt 1 maand in leeftijd). Jij bent alleen 10 jaar jonger dan ik ;-) Bij ons heeft het heel lang geduurd voor het lukte. Heb jij er bewust voor gekozen om er wat langer tussen te laten?Goede zwangerschap gewenst en als het op pakjes avond komt, heb je voor 1 keer ook een onverwacht cadeau, net als vroeger. In verwachting klopt ons hart... ;-)
 
hoi Renee!
gefelicteerd! En welkom.Aan je datum te zien al een termijnecho gehad. En voel je je goed?Zelf ben ik 5 december uitgerekend en heb een zoon van 3 jaar en 8 maanden!Gister heb ik mijn 3e echo gehad en ook die was weer helemaal goed. Over 2 weekjes mag ik weer komen gluren...
Fijne dag allemaal!
 
Gefeliciteerd en ook welkom!
Ik hoop binnenkort ook van de partij te zijn. Het duurt veel langer dan wij hadden verwacht, en ik kijk er zo naar uit.

Nogmaals gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan