Uitgerekend in December 2016!

Ik heb vandaag een positieve zwangerschapstest gehad (eigenlijk 3x hihi).
Ik ben in de periode van november tot januari ook zwanger geweest maar dat is helaas geëindigd vanwege een missed abortion. Deze kwam ook niet vanzelf op gang dus een curettage ondergaan. Waarbij ze ook nog een weefsel onderzoek hebben gedaan vanwege het vermoeden dat ik een mola zwangerschap zou hebben.. Gelukkig bleek dit niet het geval en konden we er weer voor gaan! En jaa, het was meteen raak dus. Ik juig nog niet te hard, want ik wil dus eerst maar eens die eerste weken door komen..

Liefs

hoi dames. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Erg spannend na een miskraam. Ik weet daar alles van. Maar ik weet ook dat het goed kan gaan. Ik heb na twee miskramen twee gezonde kinderen gekregen. Vanmorgen een positieve test voor hopelijk ons derde kindje

Hey dames.

Vandaag een positieve test! 5 weken... Was al even overtijd, maar niet het idee gehad om te testen. Al 3 jaar in en fertiliteitstraject gezeten, in november zwanger geweest van een cryo maar dat is helaas geëindigd in een miskraam.

En nu....??!! Natuurlijk zwanger. Volgens de berekening 2 december uitgeteld. 5 april de 1e echo... Behoorlijk spannend!

Hoi Dames,

Ook ik ben in December uitgeteld verwacht ik. Ik had afgelopen donderdag een knal test in mijn handen. Afgelopen dinsdag al een heel licht streepje.

Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad en ben super happy dat het zo snel alweer raak is.

Voor ons is het ons tweede kindje, ik heb al een dochter van 14 maanden. Zo leuk dat er een broertje of zusje komt.

Hoe gaat het met jullie? al kwaaltjes?

Leuk hoor dames! Bij mij zijn het nog geen knaltesten, maar een streepje is er ook een.. Ik doe morgen nog een test op de nod en wanneer de streep dikker is geworden bel ik dinsdag meteen naar de verloskundige.

Merk wel dat ik erg een slag om de arm houd, maar goed dat is ook niet heel raar.

Qua kwaaltjes eigenlijk niet echt veel, alleen elke ochtend wel hoofdpijn al een aantal dagen. Maar geen last van m'n borsten wat ik de vorige keer wel gelijk heel erg had. Ik probeer me er maar geen zorgen om te maken, elke zwangerschap is weer anders zeggen toch altijd?

Jullie al ergens last van?

Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes. Mijn borsten zijn iets gevoeliger, maar niet zo erg als in januari.

Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik de eerste weken ook geen kwaaltjes gehad. En inderdaad iedere zwangerschap is weer anders.

Daar hoop ik ook op, de zwangerschap van mijn dochter is niet helemaal over rozen gegaan dus ik hoop nu op een iets rustigere zwangerschap.

Ik heb 11 april de eerste afspraak bij de verloskundige en 12 april de eerste echo.

Terug
Bovenaan