Uitgerekend in December 2016!

Dames allemaal gefeliciteerd!

Hier nog geen typische klachten. Ik heb wel krampen. Net of ik ongesteld moet worden... Begreep van een goede vriendin dat dat heel normaal is!

vorig jaar heb ik een miskraam gehad. Tijdens die zwangerschap had ik veel last van mijn borsten ect. Tot nu toe alleen hoofdpijn...

Spannend om dan eindelijk zwanger te zijn. Ik denk er continu aan!

Vandaag een gelukkig overduidelijke dikke streep bij de cb test! Dat er 'zwanger' staat stelt me toch wel meer gerust..

Morgen ga ik bellen met de verloskundige, ik zou wel eerder moeten komen zeiden ze in januari vanwege de miskraam toen.. Dus ben benieuwd met hoeveel weken ik dan precies mag komen.

Heeft iedereen al een afspraak staan?

Gefeliciteerd dames!

Ik heb zaterdag een positieve test gehad met een licht streepje. Voor de zekerheid vandaag nog eentje gedaan en ook positief met een duidelijke streep. Ben er erg blij mee en vind het ook spannend. Ik merk er nog niks van behalve een beetje gerommel in mijn buik.

Niemand weet het nog, het is mijn eerste. Ik denk dat ik woensdag de verloskundige bel.

Hebben jullie het je vriend of man al verteld? Hoe? Ik ben wel iets speciaal van plan.

Wel verrassend om te lezen dat een aantal van jullie een miskraam hebben gehad. Wist niet dat het zo vaak voorkomt.

Gefeliciteerd Ayse! Lekker genieten hoor, een miskraam komt vaak voor helaas. Veel vrouwen hebben het vaak niet een door omdat ze dan gewoon ongesteld worden. Maar dan is er nog een hoog percentage waarbij de zwangerschap eindigd voor 12 weken. Wij hebben het helaas meegemaakt, maar ik moet zeggen dat het ook wel een gerustelling is dat het niks hoeft te betekenen voor een volgende zwangerschap. Hoe meer mensen ik spreek hoe vaker je hoort dat zij het ook hebben meegemaakt of een zus of vriendin. Wij gaan er weer gewoon voor maar ik ben enorm blij als we die 12 weken verder zijn!
<p style="text-align: left;">Mijn vriend zei telkens van je mag pas testen op je nod en niet ervoor.. Toch wel gedaan afgelopen vrijdag. En toen de test ingepakt met een lief kaartje. Hij moest hard lachen omdat ik niet naar hem had geluisterd, hihi! Wat is jouw plan dan @ayse?</p>

Het is inderdaad wel geruststellend dat het toch snel goed kan komen na een miskraam.

Lekker eigenwijs, leuk.

Ik wil mijn man een neppe boete geven voor te hard rijden (dat doet hij ook vaak helaas). Met daarin een waarschuwing van dat hij dit geld hard nodig heeft om te sparen en dat hij voorzichtig met zichzelf moet doen omdat hij papa wordt. En ik wil hem een telefoonhoesje geven met daarop 'daddy to be'. Ben benieuwd op zijn reactie!

Ayse en Marie, wat een leuke manier om het je vriend zo te laten weten. Had ik ook wel kunnen doen. Die van mij rijdt ook altijd veel te hard. Ik had mijn dochtertje een shirtjes aangetrokken waarop ZUS al rights reserved staat. Daar had ik een foto van gemaakt en naar hem toegestuurd toen hij aan het werk was.

Ik ben ook blij als de eerste 12 weken voorbij zijn. Maar volgens mij neemt vanaf 8 weken de kans op een miskraam al sterk af. Kan niet wachten tot 12 april en we de eerste echo hebben.

De datum voor de 1e echo staat! 5 april ben ik 6,5 weken en heb ik mijn echo bij de gynaecoloog. Spannend! Hoop dat ze een hartje zien en dat het op de goede plaats zit!

Voor nu gewoon om de paar dagen testen. Het wil nog niet helemaal bezinken. We zijn zwanger

Terug
Bovenaan