Uitgerekend in December 2016!

Gefeliciteerd Bo!

Hoe gaat het met alle moeders en baby's hier?

Mijn dochter doet het goed, eet en groeit goed, begint een beetje te brabbelen en ik ben nog altijd heel gek op haar.

Ik zie best wel op tegen de eerste vaccinaties. Hopelijk word ze er niet heel ziek van!! Ze is nu verkouden, echt heel zielig, zo hoesten en benauwd.

Inmiddels is ook alle kraamvisite geweest. Fijn om de laatste weken voordat ik weer aan het werk moet nog even rustig aan te kunnen doen! Ik zie wel op tegen het werk. Ik geniet nog zo van de kleine!

Slapen jullie baby's al een beetje door snachts? Mijn dochter komt nog steeds om de 2,5 uur. Dat gaat misschien wel lastig worden als ik weer moet werken. Nu kan ik de middagen nog een uurtje liggen als ik moe ben.

Ik ben benieuwd of er nog meiden kijken hier!

Hoooihooi

hier gaat alles goed jade gister der eerste prikjes gehad.

Ze slaap bij ons op de kamer en ze krijgt haar laatste fles om 23:00 en de volgende om 05:30/06:00

groetjes Mel en Jade

onze Facebook Groep

We zijn nu met 35 moeders echt super leuk

https://www.facebook.com/groups/219748505137284/

Oh die prikjes hebben wij ook gehad, verschrikkelijk geschreeuwd en een paar dagen erg huilerig. Gelukkig is ze nu weer haar vrolijke zelf :)

de kleine groeit goed, al bijna 2 kilo aangekomen en bijna 10 cm gegroeid.

Hier komt ze snachts nog altijd om de 2,5 uur om eten. hopelijk gaat ze op een gegeven moment wat langer slapen, ik ben steeds vaker moe..

Over 2 weken begin ik weer met werken, met zeer veel gezonde tegenzin. Ik geniet nog zo van het samen zijn met m'n dochter, en wil dat nog helemaal niet uit handen geven. Maar goed, het moet maar zo..

groetjes!

Hoooi Mama's 
over iets meer dan een maand worden onze babys 1 jaar wat is het ook snel gegaan =D 
hier gaat alles goed Jade heeft al 4,5 tand en kruip de hele huis rond ook loopt ze met de karretje de hele huis rond wat gaat het allemaal toch snel.
Groetjes
Melissa en Jade

Hoi Melissa!
Ik las nu net je bericht uit 2017 :p. Leuk om te lezen :) dankjewel ?
Inmiddels alweer 15 maanden. Het is hier rennen, gillen, lachen, brabbelen (vooral papa continue..), veel naar de speeltuin en we hebben gelukkig drie kinderboerderijen in de buurt. 
Het gaat hier voor het grootste deel wel goed dus :)

Groetjes!

Wat gaat de tijd toch snel onze moppies zijn alweer 1,5 jaar Jade rent klimt en doet alles wat niet mag ? en der woordenschat is ook aan de goede kant ? 
hoop dat het bij jullie ook goed gaat
kusjes Melissa en Jade

Hoi!H
gaat alles goed! Wat ontwikkelen ze snel hè. Mijn dochter praat (heel goed), motorisch gaat ze als een speer, ze vindt het heerlijk om lekker te kleuren of te tekenen of stickers te plakken 
Wel echt in de pubertijd ;). Dat wel. Erg grenzen aan het opzoeken en veel aan het zeuren omdat ze weer wat wil.. tsja :p
Verder slaapt ze inmiddels prima in haar peuterbed, ledikantje staat te wachten op haar broertje of zusje :p. Ik ben erg benieuwd hoe ze daar op gaat reageren! 
Groeten,
Zwangere 22er

Terug
Bovenaan