Uitgerekend in December 2016!

Wauw dat is al snel Jamy. Leuk! en idd ook spannend. Heb je zo sterk het idee dat het nog misgaat omdat je om de paar dagen wil testen? Nog een weekje en dan kun je de kleine voor de eerste keer zien.

Hoi dames!

ook ik mag mij hier melden. Ik had 10 maart een positieve ovulatietest (vorige ronde 5 dagen na nod toch mis gegaan) en raak! Ik gok zelf op 3 december ofzo als datum. Ik vind het enorm spannend of het nu goed blijft gaan. 22april eerste echo.

Het is ons 3e kindje. We hebven 2 jongens van net 4 en 2,5.

Ik heb op facebook een geheime groep gemaakt waar al een paar dames bij zitten. Mochten jullie t ook leuk vinden dan stuur me even je fb naam dan voeg ik je toe. (Ondat ie geheim is kun je m zelf niet vinden)

Van de week gebeld met de verloskundige en de eerste afspraak met echo staat 28 april. Duurt nog wel even maar dat is opzich wel fijn. Ik ben dan als alles goed gaat ruim 8 weken. De vorige keer is het vruchtje namelijk met 7 weken gestopt met groeien en mocht ik nu eerder komen haalt dat niet echt de onzekerheid weg. Dus zolang ik geen bloedverlies heb of andere rare dingen blijf ik rustig wachten tot 28 april!

Vandaag erg last gehad van extreme vermoeidheid, ik viel zo wat in slaap. Alsof ik een nacht had doorgehaald.. Haha! Dus maar lekker rustig aan gedaan vandaag.

Morgen ben ik jarig en ga ik voor het eerst mijn trouwjurk weer passen. Ik ben heel benieuwd! En dan vertel ik mijn moeder ook van de zwangerschap!

Hey meiden, vandaag ook test gedaan en duidelijk positief, erg spannend weer.. (Dit word onze 2e. Dochter van 3.) Manlief zat er bij. Allebei weer in de wolken

Gefeliciteerd allemaal dames!

Ik heb afgelopen week getest en ze liepen mooi op. Woensdag had ik een mooie knaltest in handen! Voor zover ik heb berekend ben ik uitgerekend op 1-12-16.

Het is voor mijn man en mij ons eerste kindje, en vind het allemaal nog wel heel erg spannend :) Heb gisteren een afspraak gemaakt bij de verloskundige en op 21 april hebben we onze eerste afspraak.

Heb helaas al wel meteen heel erg veel last van misselijkheid en mijn darmen zijn enorm van slag. Hoop dat dit iets beter gaat worden naarmate de zwangerschap vordert!

Gefeliciteerd dames.

Mijn eerste echo staat op 20april gepland.

Vind het zo leuk om te horen dat we allen in hetzelfde stadium zitten.

Ik heb trouwens (godzijdank) nog nergens last van. Geen vermoeidheid of misselijkheid. Daardoor voel ik me ook niet echt zwanger ofzo.

@lil me kan je mij toevoegen in die facebookgroep? Ayse musa-kocak

Terug
Bovenaan