<p style="text-align: left;">Hoi hoi, het gaat supersnel. Marijn is vandaag 5 weken oud! Hij doet het hartstikke goed. Heeft inmiddels de lengte en het gewicht van de gemiddelde voldragen baby. In verhouding nog steeds klein, maar hij zit niet meer bij de kleinste 3 %.</p>
<p style="text-align: left;">Papa en mama zijn zo'n beetje in een permanente staat van moe zijn. En mijn hormonen zijn ook nog sterk aanwezig. Vanmiddag op een verjaardagsfeest geweest, waar Marijn het middelpunt van de aandacht was. Ik jaloers, want het is mijn zoon... Niets laten merken, maar thuis kwamen de tranen. Toen maar even in bad gelegen, wat eigenlijk nog niet mag. 🙂.</p>
<p style="text-align: left;">Morgen naar de gynaecoloog voor de afsluitende controle.</p>
<p style="text-align: left;">Hebben jullie de grootste hoop kraamvisite al gehad? De eerste week is het nog wel leuk, maar inmiddels zijn wij die bezoekjes wel zat. Zie inmiddels wel de voordelen van een kraamfeest. Maar aangezien wij het bij één kind houden, gaat dat ook nooit gebeuren.</p>