Uitgerekend in December 2016!

Hahaha heerlijk van die eigenwijze meiden.. vandaag had de kleine een fotoshoot. Normaal slaap ze onderhand de hele dag. En nu was ze natuurlijk de hele dag ochtend wakker. Gelukkig hebben ze wel mooie foto's kunnen maken. Maar als ze sliep hadden ze meer kunnen doen.

Hallo allemaal! Hoe gaat het inmiddels met iedereen?

mijn dochter heeft spruw gehad en dat was gelukkig met een medicijn binnen een week over! En mijn tepels doen al een stuk minder pijn.

ik loop regelmatig een uur met de kleine op mijn arm omdat ze dan lekker rustig is, dus ik ga op zoek naar een draagdoek zodat ik ook nog aan het huishouden toe kom op een dag. Ik ben benieuwd of ze dat accepteert! En of het wat lekkerder zal zijn voor mijn rug. Zijn er meerderen die hun baby in een draagdoek houden?

deze week is mijn man weer begonnen met werken. Het is echt heel anders als je alleen bent.. Ik kom steeds niet toe aan wat ik wil doen.. Ik streep steeds maar de helft van mijn lijstje af. En ik ga nog steeds een uurtje liggen met m'n dochtertje smiddags. Lekker samen rustig slapen. Slapen jullie kindjes al goed in hun eigen bedje, of ook liever bij jullie?

Hooi zwangere-22

hier gaat alles goed

en jaa ik draag jade in een draagdoek en wat is dat prettig en ideaal als je toch je huishoude wil doen

jade slaap bij ons op de kamer maar wel lekker in der eigen bedje

<p style="text-align: left;">Hoi hoi, het gaat supersnel. Marijn is vandaag 5 weken oud! Hij doet het hartstikke goed. Heeft inmiddels de lengte en het gewicht van de gemiddelde voldragen baby. In verhouding nog steeds klein, maar hij zit niet meer bij de kleinste 3 %.</p>
<p style="text-align: left;">Papa en mama zijn zo'n beetje in een permanente staat van moe zijn. En mijn hormonen zijn ook nog sterk aanwezig. Vanmiddag op een verjaardagsfeest geweest, waar Marijn het middelpunt van de aandacht was. Ik jaloers, want het is mijn zoon... Niets laten merken, maar thuis  kwamen de tranen. Toen maar even in bad gelegen, wat eigenlijk nog niet mag. :).</p>
<p style="text-align: left;">Morgen naar de gynaecoloog voor de afsluitende controle.</p>
<p style="text-align: left;">Hebben jullie de grootste hoop kraamvisite al gehad? De eerste week is het nog wel leuk, maar inmiddels zijn wij die bezoekjes wel zat. Zie inmiddels wel de voordelen van een kraamfeest. Maar aangezien wij het bij één kind houden, gaat dat ook nooit gebeuren.</p>

Hoi dames,

Ik ben 26 december bevallen van een dochtertje, Fem. Nu lijkt het me leuk te kletsen met moeders van leeftijdsgenoten, maar ik geloof dat jullie dit op Facebook doen? Kan ik ook lid worden van die groep?

Groetjes Bo

Terug
Bovenaan