Uitgerekend in December 2016!

Oww zwangere

dat is heel vervelend !! Toevallig heeft de kraamhulp het er vandaag met menigte gehad. Mijn meisje blijft moeite houden met het vasthouden van de tepel. Haar tongriempje is al een knipje in gezet maar ben bang dat nog een x moet. En ik vind dat zo zielig. Vorige x had ze er helemaal geen last van maar toch. Nu krijgt ze steeds krampjes omdat ze te veel lucht hapt en dat is ook niks. En natuurlijk vinden mijn tepes dat ook niet erg prettig. Vrijdag komt vk weer kijken benieuwd wat ze zeggen .

hoop dat het bij jou weer snel over is !! En dat je er weer lekker van kan genieten

Dat is ook al zo vervelend Jessica! En al helemaal als het misschien twee keer moet. Had de kleine er last van toen het knipje gezet werd?

Nee, steeds opnieuw happen is niet lekker voor de tepels :eek: . Hopelijk gaat het ook met jullie snel beter!

Tess had er bijna tot geen last van ze knippen net voor de voeding het bloede heel even en toen gelijk aan de borst. En de rest van de dag heeft ze geen kick gegeven.

Nee voor mij is zeker niet fijn voed vaak met tepelhoedje nu zodat ze meer houvast heeft. Alleen moet ze dan veel harder werken en vast ze sneller in slaap. Maar moest me tepel even rust geven zat vaak met gekrulde tenen in bed. Maar ik denk zo maar alles voor het goede doel. Vind borstvoeding zo een balegrijke bassis voor Tess maar ook voor mezelf

Fijn dat Tess bijna geen last had van het knippen zeg! Maar als het wel een tweede keer moet blijft het naar..

Ik vind borstvoeding ook belangrijk voor de kleine en voor mezelf, dus ik wil het heel graag blijven geven. Dan maar met wat meer pijn.. Ik heb nog geen tepelhoedje gebruikt, neemt dat veel pijn weg?

Gelukkig helpt het medicijn wat ik gekregen heb voor de kleine al een beetje. Haar tong lijkt minder wit te zijn geworden gelukkig! Hopelijk heeft ze er snel geen last meer van en ik ook niet :)

Ik ben benieuwd wat je verloskundige er morgen van zegt! Zijn jullie eigenlijk nu al weer thuis?

Grrr steeds pakt die mij bericht niet goed

maar zou zeker een hoedje proberen als pijn er aan hebt. Werkt het dan nie heb je het geprobeerd. En smeer er ook een zalfje op dat verzacht ook.

ja zijn gelukkig weer thuis. Na 2 dagen mochten we al gaan. Als er geen bijzonderheden zijn moet de rest thuis doen. Was de 1e dagen wel zwaar want kon echt niks alleen na wc rest van tijd lag ik in bed. En gaf ik de voeding. Nu gaat het iedere dag steeds beter kan ik ook wat dingen zelf qua verzorging Tess. Eerst deed alleen kraamhulp dat of papa. En dat was wel moeilijk want ook ik wilde de luiere doen En zo...

Ik kan me erg goed voorstellen dat het super frustrerend is als je dingen niet mag doen met je eigen dochter. Ik stond ook meteen overal bij omdat ik het graag zelf wilde doen. Ik denk wel dat de voeding dan heel belangrijk is om in ieder geval iets te hebben wat je zelf moet en mag doen. Gelukkig voel je je al beter en kun je zelf Tess wat meer gaan verzorgen! Hopelijk blijft het snel beter gaan!

ik smeer al wel een zalfje op mijn tepels ja. Dat helpt denk ik ook wel wat! Maar even zoeken naar een tepelhoedje dus nog! Hopen dat dochterlief er mee wil drinken nu ze al bijna twee weken gewoon aan de borst drinkt. Andere dingen vind ze niet zo leuk, zoals vitaminen met lepel en medicijnen met pipet.. Dan houdt ze haar mond liefst dicht. Eigenwijsje

Terug
Bovenaan