Uitgerekend in december 2017!

Hi allemaal,
Ik was benieuwd of er nog mensen zijn die ook in december uitgerekend zijn maar al overtijd zijn. Ik ben nu zelf 41+1 en er lijkt nog helemaal niks te gebeuren. Ben benieuwd hoe het zal gaan komende week. Wachten duurt lang!! Iemand ervaring met strippen / inleiden? Geen idee wat de vk/gyn wil gaan doen...

Hier ook baby geluk! Afgelopen woensdag is onze lieve Anna op de uitgerekende datum geboren. Het is erg snel gegaan. Binnen een half uur perse weeen was ze er al. Ondanks dat het ons eerste kindje is. Die avond ervoor het hart van een ananas gegeten. Wellicht geholpen maar erg vies.
Helaas veel bloed daardoor verloren en moest ik naar de ok voor hechtingen. Het was te pijnlijk om dit op de VK te doen.
Wij gaan lekker van de feestdagen en elkaar genieten. En voor iedereen die nog moet heel veel succes!

Hier ook baby geluk! Afgelopen woensdag is onze lieve Anna op de uitgerekende datum geboren. Het is erg snel gegaan. Binnen een half uur perse weeen was ze er al. Ondanks dat het ons eerste kindje is. Die avond ervoor het hart van een ananas gegeten. Wellicht geholpen maar erg vies.
Helaas veel bloed daardoor verloren en moest ik naar de ok voor hechtingen. Het was te pijnlijk om dit op de VK te doen.
Wij gaan lekker van de feestdagen en elkaar genieten. En voor iedereen die nog moet heel veel succes!

@Chriista Gefeliciteerd!! Wat bijzonder ook op de uitgerekende datum, dat komt ook nit vaak voor en super snel ook nog eens. Lekker genieten nu!
@Laura- Is je kleintje al geboren of is het nog steeds afwachten?

Terug
Bovenaan