Uitgerekend in december 2017!

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd voor degene die al bevallen zijn!!

Hier is het wachten ook begonnen, nu 38 weken. Heb al hele zwangerschap het gevoel gehad dat hij eerder zou komen, maar of het klopt? Ik hoop het zo, want ben er net als de meeste hier wel klaar mee, Het wachten, de kwaaltjes enz. Tijd om ons mooie kindje echt te ontmoeten.

Hij is afgelopen dagen behoorlijk wat drukker aan het bewegen /schuiven en heb met name snachts steeds 'last' van harde (boven) buik. Die staat echt helemaal gespannen en voel ook echt een ronde bobbel zitten, waarschijnlijk de babybillen? Het is niet perse pijnlijk, maar ook niet comfortabel.

Voor ik e verhoudingsgewijs of iets bel, ben ik benieuwd of jullie hier ook last van hebben en het er dus gewoon bij hoort.. :)

Groetjes Mariska 

@Mariska Spies, ik had de hele zwangerschap ook het gevoel dat ons kleintje eerder zou komen en dat deed ze! Ik had de dag voordat mn vliezen plots braken een erg onrustig gevoel en buikpijn/krampen in mn onderbuik. Mn buik stond toen al een tijdje een stuk strakker voor mijn gevoel alsof ik mn buikspieren steeds onbewust aanspande zoiets. Bii iedere zwangerschap zal het vast anders zijn maar wie weet komt je kindje wel binnenkort!!

Hi, mijn naam is Babette en ik zit in 6VWO, dit betekent dat ik op dit moment bezig ben met mijn profielwerkstuk. Ik heb gekozen voor het onderwerp de NIPT. Ik ben zelf heel erg geïnteresseerd in het zwangerschapsproces en alles wat hierbij komt kijken. Als onderdeel van mijn profielwerkstuk ben ik een enquête aan het maken die ik graag aan deze groep wil voorleggen! Als dank wil ik later graag mijn profielwerkstuk hier delen om toekomstige zwangere vrouwen misschien te kunnen informeren over de NIPT en hun zwangerschapsproces.
https://goo.gl/forms/2gpggrRTegIThxXV2

@jasmijn, ik hoop het ook hoor! Tenminste, dat het nog vanzelf op gang komt. Afgelopen 2 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis, met hoge bloeddruk. Als het komende week niet vanzelf op gang komt, wordt ik ws volgende week ingeleid. Fingers crossed, wordt nu wel heel spannend allemaal.

Aah spannend Mariska ik was ook opgenomen voor de hoge bloeddruk die niet meer daalde nu is mijn dochtertje een weekje na het inleiden maar helaas zakt mijn bloeddruk nog niet.

spannend allemaal zeg succes met de laatste dagen!

Hallo December mama’s
ik hoor eigenlijk in de januari groe maar door complicaties hebben we vrijdag te horen gekregen dat ons meisje gehaald gaat worden met 37 weken als ik dat al red.
super spannend maar fijn om er naar uit te kijken.
in week 30 een hevige bloeding gehad en opgenomen in het ziekenhuis voor een week. Daarna naar huis met bedrust wat best lastig is met 2 kids die hier rondlopen.
dat de baby nog in mijn buik zit is heeeel fijn en hadden we niet verwacht maar mijn zit en ligvlees is inmiddels wel op ?
onze kerst gaat dit jaar heel anders zijn dan dat we verwacht hadden. Ik kan echt niet wachten dat kleine meisje in mijn armen te hebben ?.
succes allemaal met de laatste loodjes

@ninanina, leuk nog iemand uit de groep die bevallen is, gefeliciteerd!!

Hier is onze meid vandaag precies 4 weken, morgen naar het consultatiebureau, ik ben benieuwd hoeveel ze nu zal wegen en vraag mij af hoe we daar in godsnaam op tijd gaan komen haha. Wat is dat lastig plannen zeg met zo’n kleintje!

Even een hele andere vraag voor de dames die al eens eerder vaginaal bevallen zijn, na hoeveel weken voelde jullie vagina weer als de oude? Mijn schaamlippen, met name de binnenste en de onderkant van mijn buitenste voelen geirriteerd/schraal aan, het prikt niet met plassen. Maar bijvoorbeeld afvegen na het plassen is niet fijn. Hoelang hadden jullie nog last na de bevalling?

Terug
Bovenaan