Uitgerekend in december 2017!

GEZOCHT voor documentaire (publieke omroep): Een zwangere vrouw die ergens tussen 1 en 25 december is uitgerekend en het mooi/leuk zou vinden als er iets van deze periode van haar leven wordt vastgelegd/gefilmd. Presentatrice Lauren Verster bevalt in januari van haar eerste kindje en wil voor die tijd graag bij een bevalling aanwezig zijn. Ze wil de vrouw voor de bevalling ontmoeten, bij de bevalling zelf zijn en in de periode na de bevalling nog een keer langskomen (hoe is het nu met?) Dit zou dus betekenen dat we bij een bevalling filmen, maar uiteraard op een hele nette manier (er worden geen ‘zones’ in beeld gebracht etc.) Het programma is voor AVRO-TROS en wordt heel mooi en integer gemaakt. Wat we wel/niet filmen gaat uiteraard in overleg met de vrouw en het is niet zo dat de camera fulltime draait. Lauren ‘beleeft het mee’ en kan de vrouw steunen (als ze daar behoefte aan heeft) en achteraf vraagt ze natuurlijk hoe het was, hoe bijzonder het voelt dat het kindje er is, etc. Ben of ken je iemand? Stuur dan een mailtje naar: michelle.bais@tuvalu.nl Ik kan je dan iets meer over het programma/idee vertellen en je kunt kijken of het jullie mooi lijkt om eraan mee te werken. Alvast heel erg bedankt! Michelle

De koorts was gelukkig snel weg had vandaag nogsteeds hoge bloeddruk ben gestript heb 2cm ontsluiting mocht het vandaag en morgen niet gebeuren wordt ik donderdag ingeleid. Ze verwacht dat het er die dag nog is moet er al om 7.00 zijn ben benieuwd hahaha.

Goedemiddag dames,

ik ben 37 weken zwanger. En ook echt helemaal klaar ermee. Zit al 16 weken thuis met rust ivm bekken instabiliteit en afhankelijk van iedereen om me heen.. Zoo vervelend en ellendig! Je doet natuurlijk allee voor t kleintje in je buik maar nu ben ik klaar hihi.. Genoeg gelegen, gezeten en (nu al) pijn geleden terwijl de ergste pijn nog moet komen..  

Ze willen me met 40 weken strippen maar niet eerder proberen helaas.. Dit is mijn 2e, we hebben al een zoontje van 2,5. 

Hoe is t met jullie? 

@Michelle P, wauw dat is zeker snel gegaan! Gefeliciteerd met Yara!!
Overmorgen is onze kleine meid alweer 2 weekjes oud, wat gaat de tijd ineens snel nu ze er is. Nog steeds erg druk in huis, vooral in mn hoofd eigenlijk met wanneer wie nog moet langskomen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al die kraamvisites echt vreselijk vind, kan daardoor nog niet echt genieten van onze lieve dochter. Ben blij als dat achter de rug is hoor!

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd voor degene die al bevallen zijn!!

Hier is het wachten ook begonnen, nu 38 weken. Heb al hele zwangerschap het gevoel gehad dat hij eerder zou komen, maar of het klopt? Ik hoop het zo, want ben er net als de meeste hier wel klaar mee, Het wachten, de kwaaltjes enz. Tijd om ons mooie kindje echt te ontmoeten.

Hij is afgelopen dagen behoorlijk wat drukker aan het bewegen /schuiven en heb met name snachts steeds 'last' van harde (boven) buik. Die staat echt helemaal gespannen en voel ook echt een ronde bobbel zitten, waarschijnlijk de babybillen? Het is niet perse pijnlijk, maar ook niet comfortabel.

Voor ik e verhoudingsgewijs of iets bel, ben ik benieuwd of jullie hier ook last van hebben en het er dus gewoon bij hoort.. :)

Groetjes Mariska 

Terug
Bovenaan