Uitgerekend in December 2019

Hallo allemaal,

wat een leuk idee een fb groep!
ook ik ben zwanger! Nu 6 weken, heel bijzonder om nu al zwanger te zijn na mijn miskraam in februari! Lijkt me erg fijn en leuk om het met jullie te delen en mee te genieten..
hoe gaat het met jullie?
liefs A

Hoi allemaal,

ik zou ook heel graag meepraten. 
Het is mijn eerste zwangerschap en ook de eerste in de familie die zwanger is. Dus ook niet al veel meegekregen van anderen. Ik hoop dus een beetje mensen te leren kennen die in dezelfde situatie zitten. 

Vandaag 5,2 weken en uitgerekend op 20 december.

liefs x

hallo allemaal, 

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
ik weet nu ook sinds een paar dagen dat ik zwanger ben na een miskraam op 23 december 2018
ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 25 december. het word een kerstbengel. 
dinsdag heb ik al mijn eerste echo om te kijken hoe ver ik precies ben omdat mijn buik al heel erg groeit. en de menstruatie in maart maar 1.5 dag was. 
Het lijkt me heel erg leuk om met jullie te kletsen over allerlei kwaaltjes. 

groetjes,

Hi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik praat ook heel graag mee, zo spannend allemaal!
We hebben een icsi behandeling gehad, bij de 2e poging raak. We hopen dat dit zo blijft, zijn 8 dec uitgerekend dus beginnen bijna aan week 8.
Heb je zojuist toegevoegd Joanne. 
Gr, Eline 

Hi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik praat ook heel graag mee, zo spannend allemaal!
We hebben een icsi behandeling gehad, bij de 2e poging raak. We hopen dat dit zo blijft, zijn 8 dec uitgerekend dus beginnen bijna aan week 8.
Heb je zojuist toegevoegd Joanne. 
Gr, Eline 

Terug
Bovenaan