Uitgerekend in februari 2017

Hoi!

Volgens mijn administratie ben ik op 2 februari 2017 uitgerekend. Dit is ons eerste kindje (wel een keer een miskraam gehad) dus ik vind het super spannend. Ik ben vandaag 5 weken. Op 16 juni heb ik een echo bij de huisarts, dan ben ik dus 7 weken.

Wie verwacht er nog meer een kindje in februari 2017?

Hi Elaine!

Gefeliciteerd!! Wanneer heb je positief getest?

Ik denk ook zwanger te zijn en ga me morgen testen. Ook ik heb hiervoor een miskraam gehad. Wanneer was jouw miskraam? En hoe snel was je weer zwanger?

Groetjes

Dafne

Gefeliciteerd dames!

Als alles goed gaat ben ik 3 februari uitgerekend. Na een jaar proberen waren we afgelopen dinsdag superblij met een duidelijk positieve test. :)

Wij liepen net bij de gynaecoloog, omdat we al zo lang bezig waren, en ik net 35 ben geworden, en volgende week hebben we de 2de afspraak dus ik ben heel benieuwd naar wat ze zegt. Wegens lichamelijk klachten moet ik trouwens toch naar de gynaecoloog dus we gaan sowieso niet voor niks.

Gefeliciteerd! Ik durf nog niet zeker te zeggen, maar het lijkt er wel op! Dus morgen een spannende dag voor ons..

Hoi allemaal!

Ik ben ook begin februari uitgerekend! Weet sinds maandag dat ik zwanger ben. Dit is de eerste keer dus allemaal erg spannend en ook nog wel onwerkelijk. :) eind juni staat de eerste controle en echo gepland. Leuk om hier ervaringen te kunnen delen!

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb op dag 25 getest omdat ik symptomen had en wegens stress (dierbare lag ernstig ziek in het ziekenhuis) echt duidelijkheid nodig had, haha. Op dag 1 nog een keer getest voor de zekerheid. Ik weet het nu een week.

Mijn miskraam was vorig jaar en die zwangerschap was een verrassing. We hebben een poosje gewacht met opnieuw proberen tot we er ook echt klaar voor waren. Het was nu de derde keer raak.

Gefeliciteerd daffie! Super leuk!

Wat voor symptomen hebben jullie al? Ik heb er nog niet heel veel. Ben wat moe, af en toe pijn in onderrug en meer witte uitvloeiing

Terug
Bovenaan